Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2032 834867
Noen som har vært borti oransje piller med "power" knapp på? Typ sånn: http://www.clker.com/cliparts/9/6/0/5/1194983927973663421io_anthony_liekens_01.svg.med.png
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Noen som har vært borti oransje piller med "power" knapp på? Typ sånn:
Vis hele sitatet...
Jada. Q-dance. Ettertraktet klassiker, om det er real deal inneholder de 150-180mg MDMA.
Er Q-dance pillene i Oslo? De er jo helt sinnsyke
Sitat av zgum Vis innlegg
Jada. Q-dance. Ettertraktet klassiker, om det er real deal inneholder de 150-180mg MDMA.
Vis hele sitatet...
Jeg blir så oppgitt når folk sier sånt. Hvem som helst kan presse en hvilken som helst logo på pillene sine, og de kan inneholde hva som helst.
Takk for svar De virker veldig proffesjonelt laget. Minst like bra kvalitet som paracet piller, har sett knips som smuldrer opp bare du tar litt hardt på de. Er også delestrek på de. De er ikke fra Oslo, men fra Amsterdam.
Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg blir så oppgitt når folk sier sånt. Hvem som helst kan presse en hvilken som helst logo på pillene sine, og de kan inneholde hva som helst.
Vis hele sitatet...
Sant nok. Men sjangsen er jo svært liten om man ser på nylige rapporter fra europa.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Sant nok. Men sjangsen er jo svært liten om man ser på nylige rapporter fra europa.
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke, spesielt ikke med slike piller som blir populære på folkemunne. Hva tror du gutta som presser billig RC-faenskap presser på sine piller da?

Pillreports er et godt hjelpemiddel så lenge det er lokalt og veldig nylig oppdatert. Det beste er uansett test-kit. De er ikke så dyre.
Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg blir så oppgitt når folk sier sånt. Hvem som helst kan presse en hvilken som helst logo på pillene sine, og de kan inneholde hva som helst.
Vis hele sitatet...
Jeg sa også "om det er the real deal" Klart det er sikkert er fake batches der ute.
Hvis du har fått tak i "the real deal", så kan du glede deg Anbefaler å begynne med en halv en om du er vant til norsk standard
Er MDMA-jomfru, så da blir det vel en halv en. Skal jeg bare svelge den med vann?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Er MDMA-jomfru, så da blir det vel en halv en. Skal jeg bare svelge den med vann?
Vis hele sitatet...
Ja. Det er fint.
Sitat av fetter Vis innlegg
Absolutt ikke, spesielt ikke med slike piller som blir populære på folkemunne. Hva tror du gutta som presser billig RC-faenskap presser på sine piller da?

Pillreports er et godt hjelpemiddel så lenge det er lokalt og veldig nylig oppdatert. Det beste er uansett test-kit. De er ikke så dyre.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner poenget ditt, men fortsatt.. Sjangsen er ganske liten.
noen som vet sånn ca hvor mye Mdma rosa E=Mc2 inneholder? jeg tok en halv en og ble helt satt ut :P
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Nei, hvordan skulle noen kunne vite det?
Sitat av Mullah Vis innlegg
Nei, hvordan skulle noen kunne vite det?
Vis hele sitatet...
vel på pill report står det på enkelte hvor mye en pill igjennomsnit inneholder av MDMA så tenkte kanskje noen hadde sendt de inn til sånn undersøkelses lab og hadde noe svar på det
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
vel på pill report står det på enkelte hvor mye en pill igjennomsnit inneholder av MDMA så tenkte kanskje noen hadde sendt de inn til sånn undersøkelses lab og hadde noe svar på det
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, det skjer i blant. Jeg har ikke sett noen testrapporter på disse, men min subjektive oppfattelse er at de inneholder rundt 150mg. Dette basert på erfaring og "feeling".
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
noen som vet sånn ca hvor mye Mdma rosa E=Mc2 inneholder? jeg tok en halv en og ble helt satt ut :P
Vis hele sitatet...
Tror det varierer, med tanke på at det var mye forskjellige størelser på pillene (ja fra samme parti)

Men ut i fra hva jeg har skjønt, å merket selv, så var det hvertfall ikke noe drittpiller.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
vel på pill report står det på enkelte hvor mye en pill igjennomsnit inneholder av MDMA så tenkte kanskje noen hadde sendt de inn til sånn undersøkelses lab og hadde noe svar på det
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig skeptisk til det som postes på pillreports, og spesielt i forhold til det som omhandler Norge. Jeg har ikke sett mer enn to sider med kredibilitet som har lagt ut labresultat av ecstasy-piller. Ecstasydata er den av de jeg husker navnet på, og de skriver ikke noe om hvor mange milligram av hvert stoff en pille inneholder. Pillen veier så og så mye, og det omtrentelige forholdet mellom substanser i pillene er slik og slik, men ingenting om hvor mye MDMA det er.
Den typen anslag som blir lagt ut på pillreports hvor noen hevder at en pille inneholder 150 mg MDMA, men en annen synes det virker mer som 125 mg, er ikke god informasjon. Det er synsing folk kommer med basert på "feelingen", som fetter sier. Hvor mye er slike anslag verdt om en tur på 150mg MDMA føles lik som en på 75mg MDMA og 50mg PMA, eller noe lignende?
Vi vet bortimot ingenting om hva disse pillene inneholder. EZ-tests er det beste mannen i gata har adgang til, og selv med de vet man ikke sikkert om en pille inneholder MDMA bare fordi den reagerer med rett farge. Vær mer skeptisk!
Å når man hiver innpå 2-3 til å begynne med så blir det hvertfall mye synsing om det er bra eller dårlig, å evt. hva som er de.
Jeg bare sier det:

E=mc2
00:00 1 pille
00:40 Milde psykedeliske effekter, stimulerende, ikke i nærheten av E-rus.
02:00 +1 pille.
02:30 Litt intensivering av psykedeliske effektene, MYE mer stimulert, sykt varm, klarer ikke å urinere, lykkefølelsen er som >50 mg MDMA
10:00 Psykedeliske effektene begynner å forsvinne.
26:00 Pupiller normale

For å si det sånn: Dét er ikke piller som inneholdt 150mg MDMA

Mulige forklaringer:
1. Det er to forskjellige batch
2. Folk vet ikke hva MDMA er lenger
3. Dealere forurenser pillreports og denne tråden
Sist endret av Evlogimenos; 24. september 2011 kl. 15:00. Grunn: Grav-aksent
Sitat av Evlogimenos Vis innlegg
Jeg bare sier det:

E=mc2
00:00 1 pille
00:40 Milde psykedeliske effekter, stimulerende, ikke i nærheten av E-rus.
02:00 +1 pille.
02:30 Litt intensivering av psykedeliske effektene, MYE mer stimulert, sykt varm, klarer ikke å urinere, lykkefølelsen er som >50 mg MDMA
10:00 Psykedeliske effektene begynner å forsvinne.
26:00 Pupiller normale

For å si det sånn: Dét er ikke piller som inneholdt 150mg MDMA

Mulige forklaringer:
1. Det er to forskjellige batch
2. Folk vet ikke hva MDMA er lenger
3. Dealere forurenser pillreports og denne tråden
Vis hele sitatet...
Sprøtt, det er virkelig ikke min erfaring. Jeg noterte ikke tidspunkt, men det hele føltes helt ut som MDMA med kanskje en liten kicker speed. Jeg hadde også problemer med å urinere, men tenkte det var speeden.
Sitat av Evlogimenos Vis innlegg
Jeg bare sier det:

E=mc2
00:00 1 pille
00:40 Milde psykedeliske effekter, stimulerende, ikke i nærheten av E-rus.
02:00 +1 pille.
02:30 Litt intensivering av psykedeliske effektene, MYE mer stimulert, sykt varm, klarer ikke å urinere, lykkefølelsen er som >50 mg MDMA
10:00 Psykedeliske effektene begynner å forsvinne.
26:00 Pupiller normale

For å si det sånn: Dét er ikke piller som inneholdt 150mg MDMA



Å tror forresten ikke det kan være mye speed i de, for jeg fikk sove som en unge på disse, å det gjør jeg aldri på speed om det inntas oralt.
Mulige forklaringer:
1. Det er to forskjellige batch
2. Folk vet ikke hva MDMA er lenger
3. Dealere forurenser pillreports og denne tråden
Vis hele sitatet...

Kan heller ikke kjenne meg igjen i noe av dette du sier. Jeg hadde null Psykedelisk opplevelse, å jeg starta med 3, fikk ikke noe merkbar funk før etter litt over en time. Heller ingen av de jeg kjenner som har spist disse Merket noe Psykelisk med dett.

Jeg har tatt en del MDMA i perioden før jeg begynte å utforske disse, å vil si det var rimelig likt, også med tanke på turer jeg har hatt for fler år tilbake.

Men dette var vel i Juni-Julig jeg spiste min del av disse. Så vet ikke om du har spist av et nyere parti som er noe helt annet.

For det du skriver er helt ukjent for meg å de jeg har snakket med om dette.
Sist endret av selvmord; 25. september 2011 kl. 23:54. Grunn: Glemt nokko
Sitat av selvmord Vis innlegg
Kan heller ikke kjenne meg igjen i noe av dette du sier. Jeg hadde null Psykedelisk opplevelse, å jeg starta med 3, fikk ikke noe merkbar funk før etter litt over en time. Heller ingen av de jeg kjenner som har spist disse Merket noe Psykelisk med dett.

Jeg har tatt en del MDMA i perioden før jeg begynte å utforske disse, å vil si det var rimelig likt, også med tanke på turer jeg har hatt for fler år tilbake.

Men dette var vel i Juni-Julig jeg spiste min del av disse. Så vet ikke om du har spist av et nyere parti som er noe helt annet.

For det du skriver er helt ukjent for meg å de jeg har snakket med om dette.
Vis hele sitatet...
Det er ihvertfall sikkert at man er litt obs på disse pillene før vi vet hva som er greia. Ikke begynn med tre stk som start-dose, det kan gå galt om det viser seg å være noe annet enn MDMA.
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er ihvertfall sikkert at man er litt obs på disse pillene før vi vet hva som er greia. Ikke begynn med tre stk som start-dose, det kan gå galt om det viser seg å være noe annet enn MDMA.
Vis hele sitatet...
Første gangen jeg prøvde de startet jeg kun med 1, å det var alt den kvelden, var på neste forsøket jeg startet med 3, for da viste jeg det ikke var noe dritt. Har vært forsøkskanin på PMA knips før, å det var ikke mye behagelig, å absolutt ikke noe jeg skal oppleve igjen!

Det jeg skulle fram til i bunn å grunn var at verken jeg eller de kompisene jeg har snakka med har fått denne typen opplevelse på Einsteina.
blåe omega er det noe særlig? noen som har testet dem? eller vet noe om de? fikk høre at det var 2cb men vet ikke.. isåfall er det noe bra?..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Noen som har prøvd rosa/rød ferrari og blåe firkløver?
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Noen som har prøvd rosa/rød ferrari og blåe firkløver?
Vis hele sitatet...
hørt ferrariene skal være mega bra men nå er det over 1,5 år siden elns så vet ikke om det er ifra samma sted/samma batch.. firkløvere har det jo vært en del av i oslo.. har du prøvd pillreports da`?
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
okay, takker. ja hørte det samme. har sjekket pillreports. fant rapport på ferrari, men ikke de blå firkløverne.
Dobbeltsjekker alltid her, selv om de har samme logo kan det være forskjellige piller fra land til land.

Better be safe than sorry.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Testa de rosa ferrariene på fredag. Ez-kit viste at de innehold mdma. Og effekten var mdma, men pillene var ikke så sinnsyke.

Anbefales ikke, hvis du har hookup på emmakrystaller.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
blåe omega er det noe særlig? noen som har testet dem? eller vet noe om de? fikk høre at det var 2cb men vet ikke.. isåfall er det noe bra?..
Vis hele sitatet...
Rimelig sikker på at det bare er 2cb eller noe i den duren i de, testet 2 i går, å det var null MDMA rus. fikk også sove godt på de før turen var over også.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Jepp. 2c-b piller
Sist endret av DildoJames; 24. oktober 2011 kl. 20:34.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Rosa/röda Lucky Seven i Oslo. Någon som har erfarenheter från dem?
Sitat av Visa Vis innlegg
Rosa/röda Lucky Seven i Oslo. Någon som har erfarenheter från dem?
Vis hele sitatet...
Det var 2-cb.
Det er en kjent sak at ting som ikke er ecstasy blir solgt som ecstasy..
Derfor er det ganske lurt å holde et øye eller to åpne for blå piller om dagen!

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...o-6697345.html

Stay safe!
Noen som har erfaringer med de blå omegaene som er ute å går i oslo for tiden?
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Noen som har erfaringer med de blå omegaene som er ute å går i oslo for tiden?
Vis hele sitatet...
Jupp. Fine de. Men er dog 2c-b piller
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Det er en kjent sak at ting som ikke er ecstasy blir solgt som ecstasy..
Derfor er det ganske lurt å holde et øye eller to åpne for blå piller om dagen!

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...o-6697345.html

Stay safe!
Vis hele sitatet...

Sorry qouta feil

Sitat av Saint123 Vis innlegg
Noen som har erfaringer med de blå omegaene som er ute å går i oslo for tiden?
Vis hele sitatet...
Tydeligvis bare 2cb i de, om man liker sånt er de fine, men på meg å 2 qa de jeg spiste med tok det nesten 4 timer før det var noe tegn til funk på de, men når de kicka så kicka de, men husk at dette er 2cb, ikke noe MDMA knips for å si det sånn..
Sist endret av selvmord; 23. november 2011 kl. 02:09.
▼ ... over en måned senere ... ▼
hei lurer på om noen har erfaring med noen blå piller med bilde av et tårn/krone å kan gi en pekepinn på hva de inneholder.
Sitat av Radiofjes Vis innlegg
hei lurer på om noen har erfaring med noen blå piller med bilde av et tårn/krone å kan gi en pekepinn på hva de inneholder.
Vis hele sitatet...
Disse her?

http://www.pillreports.com/images/fullsize/11490.jpg

Har ingen erfaring med de personlig, men de inneholder "MDxx" og Amfetamin ifølge pillreports.com. Er en del folk som har kommentert på de der inne, så regner med at du får et fint bilde av hvordan de funker hvis du leser litt
Sitat av Klepto Vis innlegg
Disse her?

http://www.pillreports.com/images/fullsize/11490.jpg

Har ingen erfaring med de personlig, men de inneholder "MDxx" og Amfetamin ifølge pillreports.com. Er en del folk som har kommentert på de der inne, så regner med at du får et fint bilde av hvordan de funker hvis du leser litt
Vis hele sitatet...


antagelig er det langt ifra samme bach.. kan være hva som helst for alt du vet så burde ikke si slik... foreslår at han som spørr tar en halv en og sjekker hva som skjer får han good feeling og det virker greit så er det jo bare og kaste innpå/eller at han får de testet av noen med Marquis.. det du linker til er den samme tabletten men i et helt annet sted + at det er 3 år gammelt.. så det der er ikke noe sikkert svar...

til deg som har disse eller skal kjøpe dem vær forsiktig få di testet eller ta en liten testings "bether safe then sorry"
er ikke de på bildet nei. finner dem ikke på pillreports/ecstacydata. de er like store som de på bildet bare at de ikke har delestrek å trykket ser helt anderledes ut kan se om jeg får tatt et bilde.

har prøvd de nå å det virker som det er en god del mdma i dem å noe psykedelisk for får noe lunde like visuals som på syre bare at alt ser tegneserie aktig ut i tilegg.
Sist endret av Radiofjes; 27. desember 2011 kl. 00:05.
Sitat av Radiofjes Vis innlegg
er ikke de på bildet nei. finner dem ikke på pillreports/ecstacydata. de er like store som de på bildet bare at de ikke har delestrek å trykket ser helt anderledes ut kan se om jeg får tatt et bilde.

har prøvd de nå å det virker som det er en god del mdma i dem å noe psykedelisk for får noe lunde like visuals som på syre bare at alt ser tegneserie aktig ut i tilegg.
Vis hele sitatet...

MDxx sikkert litt MDA hvordan er happy følelsene på dem da? hvordan var oppturen btw?
Sist endret av mr-martinss; 27. desember 2011 kl. 00:09.
head highen og opptur føles litt mer trippy en bare mdma.
Sitat av Radiofjes Vis innlegg
head highen og opptur føles litt mer trippy en bare mdma.
Vis hele sitatet...
hmmm kan jo være 2c hvordan føles kriblingen og humøret da? er du mega glad og det kribler i kroppen and so one?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hørte det det var noen svarte som var i omløp nå, å vistnok jævlig gode, husker ikke merket akkurat nå, men det kan oppdateres. Om noen andre veit om noen som funker å ikke er 2Cxx så hadde det vært knall!
Sist endret av KjellFresh; 21. januar 2012 kl. 02:55. Grunn: ?????
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hørte det det var noen svarte som var i omløp nå, å vistnok jævlig gode, husker ikke merket akkurat nå, men det kan oppdateres. Om noen andre veit om noen som funker å ikke er 2Cxx så hadde det vært knall!
Vis hele sitatet...
nice håpe noen vet noe mer.. har vært dårli med raporter på pillreports også.. var forsoget nesten bare 1 person der ifjord som oppdaterte også.. så får håpe noen har noe bra og komme med!
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
nice håpe noen vet noe mer.. har vært dårli med raporter på pillreports også.. var forsoget nesten bare 1 person der ifjord som oppdaterte også.. så får håpe noen har noe bra og komme med!
Vis hele sitatet...
Ja, har vært merkelig lite knips raporter, men har vært lite bra knips i det siste å.. Men skal se om jeg får tak i navnet på de svarte. Uansett så virker det som det er lite X å få tak i... Men MDMA derimot, det er det jo nesten overflod av...!
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja, har vært merkelig lite knips raporter, men har vært lite bra knips i det siste å.. Men skal se om jeg får tak i navnet på de svarte. Uansett så virker det som det er lite X å få tak i... Men MDMA derimot, det er det jo nesten overflod av...!
Vis hele sitatet...
er det noe bra da? har vært veldig dårlig her men nå bor jeg i indre østfold da så muligens ikke så rart..
ingen som slår dem belagte v2 extasyene som var for mange år siden, dobble mitsubishi ene i den tiden var også bra, nå er det bare drit der ute
Sitat av arnekjell Vis innlegg
ingen som slår dem belagte v2 extasyene som var for mange år siden, dobble mitsubishi ene i den tiden var også bra, nå er det bare drit der ute
Vis hele sitatet...
Definer hva som er drit av ectsasy piller da. Jeg vet forresten om veldig mange gode ute for tiden, det handler nok mer om nettverket du skaffer det fra.