Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1249
Hey

Var på festival i england i helgen og greide under fraværende dømmekraft å snorte i meg noe jeg fikk av en random kis. Hadde nesten nettopp møtt han, gikk inn mot festivalområdet sammen da han spurte meg om jeg ville ha noe kokain. Har tar frem en sånn liten snorte-skje (aner ikke hva det heter). Jeg drar det opp i nesa. Fyren og jeg parter ways nesten rett etterpå.
Jeg kan aldri tenke meg at det var kokain. Merket absolutt ingenting, endte med at jeg bare "harket" det gjennom halsen og prøvde å få ut så mye som mulig. Jeg husker at det smakte helt sinnsykt beskt. Tror jeg kom til skade for å svelge noe av det.

Uansett. Det er nå tre dager siden, og jeg føler meg litt rar. Har vært småkvalm i to dager, og har blitt litt rød i huden (akkurat som en solbrenthet). Rødheten senket seg noe men nå er den plutselig tilbake igjen. Har de to siste dagene hatt litt samme følelse i ganen som man har når man er forkjølet (føles nesten litt tørt men så er det liksom ikke det. Så har liksom litt behov for å "harke" ganske ofte.) vet ikke om den beskrivelsen gir mening.

Innbiller jeg meg at jeg er forgiftet på noe vis? Synes jo det har gått litt tid, og merket vel egentlig ikke noe særlig dagen derpå. Har et vagt minne om at jeg synes fyren virket veldig hyggelig, men jeg synes jo det er litt betenkelig at han ga en helt tilfeldig person en gratis snort rett før vi gikk fra hverandre.

For the record har jeg aldri tatt kokain før, og jeg vet verken hvordan det smaker eller føles.
Jeg tror det er en liten forkjølelse blandet med en stor spiseskje noia jeg. Kola smaker beskt og om det ikke er voldsomt bra kola han hadde så er det naturlig at du ikke kjente så mye, man må kjøre ganske hard på med kola som ikke er super prima for å få noen spesiell funk, særlig om du aldri har testet det og ikke vet hva du skal kjenne etter.

Var det en grei fyr og dere snakka litt sammen osv så er det mer sannsynlig at han ga deg kola på en festival enn gift...
Greit, hvorfor skulle han gi en tilfeldig fyr kola før dere skiltes vei? nei, kanskje bare han var en kul fyr? men det større spørsmålet er, hvorfor i helvetet skulle han gidde å forgifte en random fyr på en festival? Så onde mennesker er nok mer sjeldne enn du tror heldigvis

Er du fortsatt i tvil så er det eneste rådet jeg kan komme med å stikke til lege..
Sist endret av Alge; 29. august 2018 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hver gang jeg har prøvd kola, har jeg blitt kvalm og følt meg forkjølet-syk opp til en uke etter.
Det er slett ikke sikkert jeg bidrar med noe konstruktivt her, men jeg tenkte på koffeinpulver når jeg leste innlegget ditt. Det smaker beskt/bittert/kjemisk, og gjør ihvertfall meg kvalm en god stund etter om dosen er stor. Har faktisk av en eller annen grunn sniffet det en gang, og det svir ganske heftig i nesa. Så kommer smaken når det renner ut nedi halsen.
Og som nevnt over, det kan jo være at du er forkjølet. Og at du fikk koffeinpulver eller noe annet selv om fyren sa det var kokain.
Trådstarter
11 0
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg tror det er en liten forkjølelse blandet med en stor spiseskje noia jeg. Kola smaker beskt og om det ikke er voldsomt bra kola han hadde så er det naturlig at du ikke kjente så mye, man må kjøre ganske hard på med kola som ikke er super prima for å få noen spesiell funk, særlig om du aldri har testet det og ikke vet hva du skal kjenne etter.

Var det en grei fyr og dere snakka litt sammen osv så er det mer sannsynlig at han ga deg kola på en festival enn gift...
Greit, hvorfor skulle han gi en tilfeldig fyr kola før dere skiltes vei? nei, kanskje bare han var en kul fyr? men det større spørsmålet er, hvorfor i helvetet skulle han gidde å forgifte en random fyr på en festival? Så onde mennesker er nok mer sjeldne enn du tror heldigvis

Er du fortsatt i tvil så er det eneste rådet jeg kan komme med å stikke til lege..
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig, folk som er så onde er sjeldne.
Kanskje ikke gift i ordets rette forstand da, men feks en type pulver en virkelig ikke burde ha i seg. Har fortsatt de samme symptomene i dag.
Anonym bruker
"Vettskremt Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liten grunn til bekymring. Dårlig stoff, kanskje ikke stoff i det hele tatt, men du har jo fått noe som er litt blodkarutvidende i og med rødme etc. Ut over det høres det ut som om du har fått litt tørre slimhinner. Hadde det vært skikkelig kola ville du ikke vært i tvil om effekten.
Tipper du har litt dårlig allmennform etter festival. Ved en forgiftning som var noe å bry seg om (alko er jo også en forgiftning pr def) ville du nok vært i mye dårligere stand enn du er. Prøv med en allergipille, kanskje du bare har reagert på noe.
Anonym bruker
"Full Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du i tvil, gå til legen.