Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3051
Halo
Nå som badetemeraturen er så fin i vestfold, syntes jeg det er gøy å hoppe fra høye ting. Ned i vannet vel og merge. Jeg vet egentlig bare om 2 steder her i distriktet. Rambergodden og Stauper. Er det noen her som vet om flere etablerte steder i Vestfold? Høyde og bunnforhond settes pris på.
Gå ut å let! Det er halve moroa med å hoppe fra fjell
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vrengensundet og Verdens ende har mange fine fjell og høyder å hoppe fra.
Hvis du virkelig syns det å hoppe fra fjell etc er gøy, så vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av en liten zodiac med 9,9 hk motor og ta en tur utpå og se litt. Mye fint rundt Bolærne og rundt Veierland / Hudøy.

Anonymisert innlegg da det inneholder steder som er spesifikke
Sjelvika i Sandefjord, Flott fjellvegg med 12 og 20 m (?) brådypt. Du må svømme over et lite sund for å komme dit. Spør noen lokale solbadere hvor nøyaktig det er. ('alle' vet hvor det ligger)
Anonym bruker
"Tykk Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vrengensundet og Verdens ende har mange fine fjell og høyder å hoppe fra.
Hvis du virkelig syns det å hoppe fra fjell etc er gøy, så vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av en liten zodiac med 9,9 hk motor og ta en tur utpå og se litt. Mye fint rundt Bolærne og rundt Veierland / Hudøy.

Anonymisert innlegg da det inneholder steder som er spesifikke
Vis hele sitatet...
Kan anbefale verdens ende området ja
Dragonfjellet (Østfold) hvis du er villig til å dra over fjorden. 22meter
Sitat av Jølle-krølle Vis innlegg
Dragonfjellet (Østfold) hvis du er villig til å dra over fjorden. 22meter
Vis hele sitatet...
Kremt.
Bare dra til rett sted isåfall.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...adde-englevakt