Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3777
Hei

Jeg fikk meg nylig en Acer 34" Predator Curved LED G-Sync X34A monitor. Fornøyd som jeg var skulle jeg endelig kose meg med Harry Potter med sitt 21:9 format på filmene.

De pirat-tjeneste Superchillin og streamroyale støttet dette formatet, men ga ikke mer enn 1080p.. Noe som er litt blurry, så jeg prøvde viaplay. Der stoppet den på midten, som det skulle vært en vanlig 1080p monitor..

Noen som har en annen tjeneste jeg kan teste ut?
Jeg vet at ultrawidify er en slik extention som gjør det du er ute etter - husker jeg rett så kan den brukes på netflix og youtube(kan være feil) blant annet.

Største problemet er jo at få nettsteder støtter formatet og enda færre har en god gjengivelse av dette formatet. Stilles også krav til pc og nettlinje, men det antar jeg du har når du velger å bruke 10k på en skjerm :P