Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1465
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe som fungerer? tok siste inntak på lørdag, må avlegge prøve imorgen..
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen?
Vis hele sitatet...
Har hørt folk snakke om appelsin juice/craneberry og mye vann, har no idea om det er sant så ikke catch me on this one
Du kan ikke gjøre så veldig mye mer enn å kvitte deg med morgenurinen på forhånd, og drikke så mye vann at prøven blir utvannet. Blir den underkjent, må du ta ny prøve, men da er du vel uansett safe, vil jeg tro. Selv har jeg ikke sjans til å pisse på kommando, så da jeg pisset på russenter drakk jeg alltid så mye at jeg holdt på å pisse på meg før jeg avla prøve. Mine ble aldri underkjent.
Sist endret av kallisti; 4. september 2018 kl. 00:18. Grunn: lite tillegg
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener Detox te skal hjelpe men kan ta en uke før det er helt ute av systemet har jeg hørt fra en venn som bruker. rett meg opp om jeg er feil
Etter en uke er det ute av kroppen uansett, med mindre du har dratt på noe så inni helvete.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, hvor mye inntok du og var det over flere dager?

Etter kjapt google søk:

Amfetamin kan spores ca. en uke i urinen. Etter én eller noen få gangers bruk, vil det kunne spores i 2-3 dager. Hvor lenge de forskjellige stoffene er mulig å spore i urin vil alltid påvirkes av individuelle faktorer og det er derfor vanskelig å gi deg et 100% korrekt svar.

Som nevnt over har jeg hørt snakk om inntak av appelsin juice og C-vitamin. Merk Har Hørt, ingen kilder eller erfaring.
Kroppen vil skille ut amfetaminen fortere om du gjør deg selv syrlig, så pøs på med c-vitamin. Begynner du en dag før urinprøven vil det antageligvis virke mot sin hensikt
Jeg tok en 2-3gram amf for 3 uker siden på fredag og skulle pisse ikke mandag over helgen men mandag over neste helg igjen, og hadde fremdeles litt noia pga jeg var ikke sikker på om det var amf eller meth. Lest at meth kan sitte i opptil 10 døgn. Jeg trener en del og drakk så mye vann at prøven kom tilbake underkjent og ugyldig dagen etter, skyldte på at jeg noen ganger drikker veldig mye når jeg trener.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var kanskje 0.5 iløpet av fredag og lørdag.