Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2023
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har null toleranse på piller for tiden, og slik vil det forbli forhåpentligvis. MEN!

Igår spiste jeg 4mg xanor, bikkjebein, som var hjemmeproduksjon med "2" på ene siden, og "XANAX" på andre siden. Det VAR benzo, men vet ikke hva. Føltes som xanor, men litt usikker. Var definitivt ikke fentanyl. Spiste også 25 mg stilnoct og 15mg imovane. Men det rare med de beina, var benzo men vet ikke hva, fordi jeg har en litt sterk afterglow i dag og.

Spiste 50mg oxy ca tre kvarter sia, som jeg tydge og svelget. Uten toleranse der og. Tørr jeg injisere resten fortløpende? Selgeren sa det gikk bra, men han som pekte meg bort til han med oxyen påsto også ar jeg kunne skyte 80mg toleranse.. Hva er riktig her? Veier ca 73kg, mann og ikke overfølsom for noen av pillene.
80mg er en meget sterk dose. Anbefaler ikke insje dette. 50mg skal være mer enn nok til og gi deg en fin rus mtp alt annet du har innabords.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det jeg hadde i kroppen var i går, sett bort fra de xanaxene jeg ikke vet hva var(ligna på effekten xanor skal gi). Spiste ca 50mg ca halv tolv, og skøyt resten(dvs ca 30mg). Men kanskje du/noen kan gi en pekepinn på hvor lenge dette vil vare ca? Tom mage, og skal drikke en øl eller to straks, toppe det med litt bønne etterpå Er vant til dolcontin(dog jeg nesten aldri tar opiater), så dette føltes litt svakere.. Ikke misforstå, digg var det. Vel, en bra dag uansett
Vært der, gjort det.
Har også en halv tablett Tramadol merket med "AB2". Usikker på hvor mange mg den er på, men og ta den i tillegg, ville ikke det gitt mer eufori? Problemet er størst jeg fikk epilepsianfall sist jeg tok Tramadol. Forskjellen fra da til nå er alt jeg tok 600 mg på tom mage sist, og hadde vært rusfri noen måneder. Vil dette være tilnærmet trygt likevel med en så lav dose? Trenger kjapt svar, takk på forhånd!
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjenner nå alt jeg ble tung i kroppen, er på tredje ølen uten toleranse, det burde gå greit? Skjønner at det ikke er noe fasitsvar, men hvor mange øl ca er trygt og drikke? Veier ca 73kg, mann, som sagt.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjenner nå at*** jeg ble
Smaken av Alprazolam kjenner man uten tvil iforhold til annen vanlig benzo som er i "rusmiljøet"
Sist endret av Naturgrønn; 26. juli 2018 kl. 17:54.
lol? Dette er heste doser for en uten toleranse spør du meg. Vet om en kar som vist skal ha daua av 80mg uten toleranse (denne fyren kan muligens ha hatt andre stoffer inabors for alt jeg vet da). Og du har tatt 50mg med 3 pils og muligens noen langvarige benzoer i systemet? Alle stoffene potenserer hverandre noe jæveligt også. Det der hadde vært alt formye for meg tror jeg, jeg veier over 100kg. Tror dog ikke jeg hadde daua men i hvertfall spyd som en gris.

Ikke drikk flere pils, og følg med på pusten din..
Sist endret av Alge; 26. juli 2018 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan ha vært flu-alprazolam, en RC-bennie, du fikk i beina. Hadde det samme smak som vanlig Xanor?

Og 80 uten toleranse er myyyyyyye.

Hør nu her mister, kombon du leker med er FARLIG.
Du har potentiellt ett langvirkende benso-preparat i kroppen, du har spist 50mg oxikodon, som er veldig mye mer potent enn Dolcontin som du er vant til, drikker sterk øl og vurderer att sette ett skudd med 30mg oxikodon? Etter att ha ventet i 45 min?


80mg'ene er som regel ER, extended release. Det kan ta opp till 80 for onset.

Dette synes jeg du burde gjøre;
- Sett vekk pilsen forfan
- Vent en HEL time og føl på formen for du overhode kontemplerer att sette skudd
- La noen vite vad du driver med som kan sjekke opp deg (sms, samtal, henge ut), eller ta deg en promenad. Da, hvis overdose intreffer kan du, med flax, bli reddet fra langvarig slummer.

Sry om tonen er harsch, mener bare vel.

Og en siste ting; les litt om vad du stopper i deg. I vår teknologiske samtid finns all information du trenger, gratis.
Dumhet er den enda dødssynden.

Med andre ord, hør på @alge

Lykke til bror
Sist endret av travaxa; 26. juli 2018 kl. 18:41.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det smakte faktisk litt alprazolam, jeg har hatt fentanyl varianten(som var helt like, utseendemessig). Fikk dårlig effekt da jeg injiserte 30mg, men noe effekt.. Øl og hasj pimpa opp det litt, men.. Nesten ikke spist mat, men tok den i 12 tia eller noe sånt. Da lurer jeg på, sjansen for respirarasjonsdepresjon/pustestans når jeg legger meg og sover, med 100mg seroquel innabords? Trenger de for og sove, med to trekk..
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Alge, benzoen tok jeg igår. Uansett gikk det bra, takk for alt du sa fra.

Travaxa: Ja, men smaken fremtredende ikke før mot slutten når de var nesten oppløst.. Takk for råd og tips alle, men leste svara deres etter jeg inntok resten av oxyen og drakk øl, men går bra med meg og har hatt en super dag! Men er det trygt og ta 100mg seroquel nå etter 11 timer?
Ingen kan bekrefte eller avkrefte om det er trygt at du stapper i deg flere stoffer når du allerede er forbi ordinære intolerante brukerdoser. Folk gir åpenbart uttrykk for at du bør roe ned.
Tipper flua var i beina. Omtrent to-tre ganger så sterkt som alprazolam og nesten dobbelt så virkningstid.
Dette etter mins erfarenheter og det jeg lest på andre forum.

Du skjønner att det er high stakes i spillet du nå spiller?

Jeg antok att du var grønn når det gjelder medikament, men kanskje det ikke er fallet.
Kan du kanskje fortelle om brukerhistoriken din med opiater og benso-preperster?

MÅ du ta Sero ikveld? Null sjanse for att en monster-joint kan rekke?

Igen, sorry for preaching. Jeg er bare genuint intressert i tankegangene dine.

Jegg er nemlig likadan.
Tross att jeg mener meg kunne en hel del om narkotika generellt, så intar jeg komboer til tider som jeg vet er sinnsykt idiotiskt og farlig.

Sry for OT.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
Tipper flua var i beina. Omtrent to-tre ganger så sterkt som alprazolam og nesten dobbelt så virkningstid.
Dette etter mins erfarenheter og det jeg lest på andre forum.

Du skjønner att det er high stakes i spillet du nå spiller?

Jeg antok att du var grønn når det gjelder medikament, men kanskje det ikke er fallet.
Kan du kanskje fortelle om brukerhistoriken din med opiater og benso-preperster?

MÅ du ta Sero ikveld? Null sjanse for att en monster-joint kan rekke?

Igen, sorry for preaching. Jeg er bare genuint intressert i tankegangene dine.

Jegg er nemlig likadan.
Tross att jeg mener meg kunne en hel del om narkotika generellt, så intar jeg komboer til tider som jeg vet er sinnsykt idiotiskt og farlig.

Sry for OT.
Vis hele sitatet...
Travaxa: Aldri hørt om disse"fluene", men ja, jeg vet at det er fast lane og høye priser. Nei, er dessverre ikke grønn når det gjelder medikamenter.

Jeg prøvde først benzo fra fastlege, da jeg fikk resept på sobril og imovane. Bodde daværende tidspunkt på barnevernsinstitusjon, hvor rusbruken med medisinene eskalerte på siden. Fikk en annen lege enn den strenge varianten når jeg ankom mitt nye bosted og min by, som jeg ble introdusert for fortløpende av "statens vern av foreløpig umyndige(barnevernet)"som skrev ut imovane 7,5mg og vival 5mg istedenfor imovane 5mg og sobril 10mg.

Vel og merke, Vival 5mgx5-6 ganger dagen, med 7,5mg imovane til kvelds for søvn. Vikarlegen til denne skrev ut mine første opiater noensinne. 40stk 50mg Tramadol. Jeg var akkurat fyllt 18, enda på barnevernsinstitusjon. MEN, med loven med meg kunne de bare glemme og passe på medisinene mine. Interessen for rus og utprøving av hasj startet tidlig i tenårene, så dessverre var min første sanseferie allerede opplevd. Så på den institusjonen ble jeg pillenarkoman, med start fra 17 år. 21 år var jeg allerede avhengig av speed(i nåla), med utprøving av dolcontin, også via sprøyte. Har oppgjennom åra spist mine batcher med både xanor, rivotril og annen benzo. Har også dessverre leket meg med både fentanyl og heroin, førstnevnte mer som ett fåtall av ganger.

Jeg må også bruke seroquel 100mg hver kveld, da det er helt UMULIG og sove uten, da det fjerner noe av tankekjøret og holder meg som regel i søvn når jeg endelig har klart og sove.
Vel, den dagen røyka jeg meg veldig ned, med utallelige bong trekk. Didnt help. Håpet og tanken var vel og "sjokk-tvinge" kroppen i søvn, fordi jeg var litt for lei av og være utkjørt, sliten, trøtt og shaky.

Når jeg inntar slike komboer har jeg vel egentlig en noenlunde peiling, men innser ikke "fasiten" helt klart selv, da jeg føler jeg aldri blir rusa nok, og mister sakte men sikkert etter evt. div. inntak, kontrollen og vil kjøre på mer, for og komme "dypere", lengre ut av meg selv og langt borte fra ansvar og realiteten. Når denne følelsen ikke oppsto av diverse type narkotika for noen år siden, ble sulten for en drømmeverden umettelig til slutt.
Viktig å huske på at selv om du tok piller i går, er de fortsatt i kroppen din. Halveringstiden på slike medikamenter kan være mange timer, og da er det ikke lurt å hive nedpå flere når man står opp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Har også en halv tablett Tramadol merket med "AB2". Usikker på hvor mange mg den er på, men og ta den i tillegg, ville ikke det gitt mer eufori? Problemet er størst jeg fikk epilepsianfall sist jeg tok Tramadol. Forskjellen fra da til nå er alt jeg tok 600 mg på tom mage sist, og hadde vært rusfri noen måneder. Vil dette være tilnærmet trygt likevel med en så lav dose? Trenger kjapt svar, takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Kan noen hjelpe /sette meg i kontakt med noen som har oxy.? Får utrskevet en del selv 80mg pr dag men er noe tolerant og trenger noe xtra i ny og ne
Sist endret av Kris1234; 11. august 2018 kl. 00:01.
Ja, hvis du reiser inn til Mjøndalen og går til dr fekouta hier, så kan du prøve å spille dum og la sedler ligge på bordet, spørre etter resepten, hvis nei, så spør du «er det mulig i Norge å betale for resept? Har gjort det i utlandet»
Kan f.eks. også ha vært Diclazepam eller Clonozolam.