Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2520
Hei,

Jeg lånte bort 1g med krystaller til en kompis en kveld denne uken. Siden jeg skal på hyttetur med kompisgjengen fra vdg i morgen så måtte jeg ha det igjen i dag. Det jeg fikk av ham var fire kapsler med pulver i. Selgeren sier pulveret er knuste krystaller. Noen som har vært borti? Er redd for at hytteturen ikke blir helt det jeg hadde håpet.
Det er jo ganske vanskelig å si om noen har vært borti, da dette åpenbart er egenproduserte tabletter.
Du kan jo enten vente, og få det testet med EZ kit.

Eller ta det, og håp på at det ikke går til helvete.
Blir vel bare nødt til å kjøre på og håpe på det beste.
This is bat country!
gregory's Avatar
Tips: Om det ikke kicker inn etter 1 time, IKKE redoser! Da kan det f.eks være PMMA. Største feilen er at folk tror de underdoserer, for å så hive seg innpå mer. PMMA kicker inn etter noen timer, og er rottegift.
Sist endret av gregory; 10. august 2017 kl. 21:44.
Det er uansvarlig å ta i seg udentifisert pulver. Det er ekstra uansvarlig å dele det med andre slik at du setter livene deres i fare.

Risikoen er kanskje ikke så høy, og du stoler kanskje på at vennen din ikke gir deg noe som er dårlig, men hvis du har uflaks kan du ende opp med å ta livet av deg selv eller andre du deler med.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortell i hvert fall kompisene dine om situasjonen, slik at om dere velger å innta stoffet så er alle klare over hvilken risiko dere tar.
Vi har 2g av de originale varene, som de andre vil ta av. Den eneste som kommer til å teste det her er jeg. Har snakket med han kompisen og han sier at han har kjent fyren som solgte det siden barneskolen, og at han har sett ham knuse krystaller tidligere og lage kapsler av det. Han lager kapsler fordi han selger det på byen. I så fall drøye brukerdoser da de visstnok holder 0,25 hver.

Sitat av gregory Vis innlegg
Tips: Om det ikke kicker inn etter 1 time, IKKE redoser! Da kan det f.eks være PMMA. Største feilen er at folk tror de underdoserer, for å så hive seg innpå mer. PMMA kicker inn etter noen timer, og er rottegift.
Vis hele sitatet...
Takk. Godt råd.
Sist endret av RattusTurpis; 11. august 2017 kl. 01:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oppsummering i etterkant. Det var nok rent MDMA i pulverform. En av kompisene hadde med en bra vekt så jeg veide kapslene. De veide det samme og inneholdt 0,17 g pulver hver. Det er nok gjort slik fordi det er lett å ta og å omsette på byen. Virkningen var kjent og god og vi hadde en fin kveld.

Dagen etter tok vi tre gram med sopp før frokost. Det ga litt av et lysshow.