Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 690
Eg kan ikkje så mye om php koding men eg lurte på om dette her går ann og hvordan eg kan gjøre det. Det eg vil er at eg har en side liksom. Som viser Et vindu der eg skriver inn tittel på en fil som den skal lage. For eksempel en xspf fil. Og så skal det vere et vindu under der igjen som eg kan skrive inn en url i som skal komme i koden.
Her ER koden

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<playlist version="0" xmlns = "http://xspf.org/ns/0/">
<trackList>
<track>
<location>DEtte Skal liksom sjiftes automatisk ut ved hjelp av GUI </location>
</track>
<track>
</trackList>
</playlist>

Så da lager gui versjonen alt det der og sjifter ut det som er i location og lager en xspf fil med det eg har skrevet i tittel vinduet.

Er det noen som i hele tatt forstår hva eg mener for det er veldig dårlig og vanskelig å forklare. Men takk for alle svar, Bare til å spørre om det er noe du lurer på.
Sitat av pusur333
Det eg vil er at eg har en side liksom.
Vis hele sitatet...
har du en side eller ikke
beklager for irrelevant svar, men gidd fjortis-uttrykk
Sitat av Hater_mordin
har du en side eller ikke
beklager for irrelevant svar, men gidd fjortis-uttrykk
Vis hele sitatet...
"gidd"

Snakker om fjortiss-uttrykk
Trådstarter
29 3
En Side. Det er Liksom Siden med GUI på eg mener, Sikkert vanskelig å forstå dette
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ja det er vanskelig å forstå. Liksom, hvorfor ikke PRØVE å formulere det litt klarere, liksom? Tror du liksom at vi liksom gidder å dechiffrere oss vei gjennom en post full av "liksom"-er, liksom?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Så du skal ha ei php-side som skriv ut det der? Det er jo bare en haug med echo's, og 10 minutt med lesing burde plassere deg i mål.

Kode

<?php
echo "<?xml version=\"1.0\" encoding=\"UTF-8\"?>";
echo "<playlist version=\"0\" xmlns = \"http://xspf.org/ns/0/\">";
[...]
echo "<location>$variabel</location>";
Grov prinsippskisse. Alt etter kor du vil hente $variabel fra, så må du tilpasse den.

YMMV.