Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2592
Hei! Jeg har nylig kommet over 3 40mg Reltebon depottabletter. Har noen spørsmål angående disse.

Av erfaring så har jeg spist OxyNorm 5mg et par ganger, og jeg ønsker en opplevelse likt det.

Så derfor lurer jeg på hvordan jeg kan gjøre det med disse, da 40mg blir alt for mye å ta i slengen. Kan jeg kutte opp disse Reltebon tablettene i 4/8 deler og spise disse deretter? Har lest noen plasser at det ikke er så lurt å dele disse tablettene opp. Vet noen hvordan disse fungerer i forhold til OxyNorm hvis jeg tar lik dose (5mg) som jeg har tatt før?

Beklager hvis jeg stiller spørsmål som allerede har blitt svart, men det var fryktelig vanskelig å finne informasjon om akkurat disse.
Har samme i 10mg. Bare og knuse opp eller skrape av det ytterste laget så fungerer de som 'vanlige' tabletter.

Skal gi samme effekt som oxynorm. Er jo tross alt samme virkestoff det er snakk om her. Oksykodonhydroklorid.
Reltebon er ikke det samme som Oxycontin, så det hjelper ikke å skrape av det ytterste laget. Det er jo samme innhold (Oksykodon), men tablettene er laget på helt forskjellig måte. Reltebon er laget slik at det ikke går an å fjerne depot effekten uten bruk av askorbinsyra (så vidt jeg har lest). Her er en som skriver om hvordan man gjør det: Freak tråd
Selv om du fjerner fargestoffet på tabletten eller knuser den, så vil det bare dannes om til gelé når det kommer i kontakt med fuktighet eller magen din, og tabletten beholder depot-effekten.

Du er vant med Oxynorm, da er det enkelt å regne slik at at du må ha dobbelt så mye Reltebon en Oxynorm. Så siden du foretrekker 5mg, da er det nok med 10mg Reltebon. Det går helt fint å kutte tabletten i 4 biter.

Merk deg at du kommer til å få en lengre rus siden Reltebonen skal vare i 12 timer, og ikke 6 timer som Oxynormen skal gjøre. Men gjør du som i linken over her så trenger du bare 5mg Reltebon, for da er depot-effekten tatt bort, og du får bare 6 timer med rus.
Sist endret av MikkelRæv; 15. september 2017 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.