Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1293
Tenkte å bygge meg en maskin nå - med en del deler jeg har liggende. 3 ting skal jeg imidlertid kjøpe nytt: Et hovedkort, en prosessor og et kabinett.

I den forbindelse: Er det noen som vet om noen kule kabinetter?
Jeg har sett litt på et par Chieftec-kabinetter, som jo fronter en veldig kul blåfarge. Finnes det andre lignende kabinetter?

Og er det noen som vet noe om hvor vanskelig det er å montere de forskjellige hovedkortene inn i kabinettene? Eller er det slik at kabinetter generelt sett passer de fleste hovedkort?

Thx
microplex har noen som det kan være verdt og se på..

hit me
Du kan jo alltids stikke innom Overklokking.no. Der er det mye tøffe casemod's og stuff!

www.overklokking.no
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Thanks Jeg var innom begge stedene, og fant et skikkelig kult helt blått Chieftain kabinett. I og med at jeg skal bestille alt annet fra Komplett, så ble jeg glad over å se at de også førte dette kabinettet.
Better than thou.
..men hvorfor har du satt BH på avataren din plutselig?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Hehe... Fordi jeg fikk streng beskjed av metrom om at avataren min var for "dristig" - og at det kunne oppfordre fjortisser til å uppe lignende, men ennå verre, avatarer. Han sa at jeg derfor måtte fjerne den. Men bikini-jenter gikk greit, visstnok.

Derfor, i truh "oppose the system"-stil, kledde jeg på avataren min litt.
Elle er ett kult kabinett... De har ikke den gamle elle men www.3dfxcool.no har fått en ny..
jeg anbefaler Chieftech kabinetter de er pene jeg har selv Et Chieftech Fulltower (DX01BBD)

Måtte bare attache et bilde
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Carlo: hvem er han på avataren din ?? han ligner utrolig mye på en som jobber på spar mat i ålesund :P
Better than thou.
Er nok meg det ja..
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Haha Det var vellykket zyrtec! Er aldri kult å høre at man ligner på kolonial-ansatte.
Better than thou.
Hva nei altså, jeg ser nå at jeg formulerte svaret mitt feil. Det jeg mente å si var at det var meg på avataren, ikke noen åndsvak idiot på spar mat. Bor forøvrig i Røyken som ligger 30 minutter unna Oslo. Så jeg hadde nok aldri tatt meg jobb i Ålesund.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
hehe, skummel likhet