Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 937
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
databutikken.com selger LITE-ON LTR-24102B CD-RW 24x10x40x "Burn Proof" Retail intern IDE til 946 kr. Noen som har noe å si om denne brenneren ? Bør jeg kjøpe den eller finnes det andre som er bedre i samme prisklasse ?
mener og huske at Lite-On og Plextor er akkurat det samme.. skal ikke si dette for sikkert.. men om det er fakta så er det jo et bra kjøp....
Lite-On og Plextor akkurat det samme? Hmms.. hørtes jo teit ut? Uansett, jeg anbefaler på det sterkeste en Plextor brenner!
nei.. hvorfor skulle det være teit? Creative brennere har samme innmaten som plextor..
Jeg har kjøpt den brenneren, og den fungerer prikkfritt hittil.
Bråker ikke noe spesielt heller.
Min forrige plextor 8432 varte i ett år.. den her kan umulig være verre.
Sier bare en ting: Memorex
Jeg har en Lite-On brenner. Riktignok ikke så rask som den du vurderer (tror min er på 12x skrivehastighet), men har aldri hatt noen problemer med den. Hos meg fulgte det imidlertid med et program som het Easy CD Creator eller noe sånt, og selv om det var enkelt å bruke, var det ikke helt 100% ellers. Kjøp derfor brenneren, men last ned Nero CD burner + crack når du faktisk skal brenne stuff.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Trådstarter
fannt litt mer info om brennern den fikk 4,5/5 på en test jeg leste så det blir nok brenner på meg :P

sida til LITE-ON IT

24X/10X/40X CD-RW DRIVE LTR-24102B

Features

?24X (Zone-CLV) Record, 10X (CLV) Re-Write & 40X (CAV) Read technology.
?E-IDE Interface, support all PIO, DMA, Ultra-DMA modes.
?Innovated SMART-BURN® technology to avoid from buffer under run Error & automatically adjust writing strategy plus running OPC to meet various CD-R/RW media burning condition.
?Innovated SMART-X technology, support high speed Digital Audio Extration (DAE) & VCD data extraction
?Supporting plug & play ; Emergency manual eject

?Supporting Fixed Packet, Variable Packet, TAO, SAO, DAO, Raw Mode.
?Read/Write all formats CD, CD-R, CD-RW Disc (up to 99 min), also conforms to Orange Book Part 2,3.
?Easy-Tray® design for both horizontally & vertically use

?Gear-Driven tray disc-loading mechaniasm to Improve reliability & life, no any belt-loose belt-broken issue.
?VAS® Vibration Absorber System Mechanisam to reduce vibration & noise during read & write.



Specifications


?Speed :
Recording 24X (3600KB/sec) Zone-CLV (16X, 20X@6min, 24X@16min)
Re-writing 10X High-Speed (1500KB/sec) CLV
Reading 40Xmax (6000KB/sec) CAV (16X~40X)

?Interface : ATAPI-E/IDE, support up to Ultra-DMA Mode2 33.3MB/sec

?Burst Transfer Rate : Support up to Ultra DMA/33 Mode 33.3MB/sec

?Access Time : 120ms (typical)

?Buffer Memory Size: 2MB

?System Requirement : CPU Pentium 166MHz above , Memory 32MB Required ; 64MB Recommanded

?Support Disc Format : All CD-ROM formats both 8cm & 12cm discs (up to 99 min)

?Support Operating System : DOS 6.xx, Windows 95/98/NT/XP/2000/ME, OS2 Warp

?MTBF : 70'000 Power On Hours with 25% Duty

?Audio:
S/N >= 60dB
Earphone >= 0.3Vrms @ 1KHz

?Temperature & Humidity:
Operating: 5C to 45C ; RH: 15% to 80% , Non-Condensing
Non-Operating: -20C to 60C ; RH: 15% to 90% , Non-Condensing

?Dimension :
WxHxD: 145.8 x 41.3 x 190.0mm
Weight: <= 1.0Kg

?Power Requirement:
DC + 5 V (+/- 5%, 100mVpp ripple) 1.2 A (max), 0.2 A (min)
DC +12 V (+/- 10%, 200mVpp ripple) 1.2 A (max), 0.01 A (min)

?Recommanded Media :
CD-R: Taiyoyuden(x-type), TDK, Mitsubishi Chemical, Ricoh, Princo, Ritek, CMC, AMT,
Cursor(gold)
CD-RW: Mitsubishi Chemical, Ricoh, Ritek, Princo, CMC

sida til LITE-ON IT
Sist endret av zyrtec; 10. januar 2002 kl. 11:13.