Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1670
Vurder å montere en 92mm vifte i plexiglasset, så mitt spørmsål lyder slik: er det noen som erfaringer og tips ved montering av en vifte i plexi glass og utskjering av hull?
vell... jeg har aldri satt inn en vifte i plexiglass, bare i kabinettet mitt...

Men jeg ville værtfall anbefale deg å dekke til det område hvor du ikke skal skjære med noe (det er vell en sånn folie på glasset når du kjøper det er det ikke?). Da slipper du at du riper det opp.

men men... uansett... siden du skal ha et 92mm hull til å sette viften i så må du seff, tegne det inn et sted... der kommer folien godt med igjen, siden den dekker hele p.glass-plata, og da kan du ganske enkelt legge vifta oppå og tegne inn hullet og skrufestene... så må du finne deg en sånn hull-sag eller hva det nå heter, værfall må den være 92mm, eller litt mindre kanskje...
Anbefaler og spennefast p.glasset ditt på en treplate foreksempel, slik at du kan drille helt igjennom og ned i treplata, eller bruk en scwæær bord-drill....

Da har jeg igrunn ikke noen fler råd.... du kan jo sjekke noen sider da:

www.virual-hideout.net <--- tror de har en guide
www.overklokking.no <--- har ikke de åsså en guide montro?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kan bruke hulltaker på en vanlig batteri-bormaskin, og event bruke stikksag for og få ut hjørnene, slik at du får hullet firkantet.
pass på, plexi glass smelter veldig lett og det kan bli stygt.....
Opprinnelig postet av IcEMaStA
pass på, plexi glass smelter veldig lett og det kan bli stygt.....
Vis hele sitatet...
har du erfaringer med det?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Husk; Ikke prøv dette hjemme!
oG pass på at en voksen har overoppsynet:P

Jeg vil bare anbefale deg at du ikke lager for stort hull i forhold til plexien, vil ikke ha noen sprekker og sånn, ellers sjekk www.virtual-hideout.net for mer info...
Totto