Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 595
Hei,

Jeg har en Nokia mediamaster 9310S som jeg ikke har brukt på en stund. Inntil jeg nylig kjøpte med M2 kort og MP 3.6 brenner Problemet er at den gamle "låsekoden" som jeg trenger for å reinstallere kanaler ikke er som jeg trodde.

(xxxx) dvs. den er lik som min kode til ymse kort derfor husker jeg den... Men tydelig at en eller annen update fra CD+ har fucket opp denne settingen. Jeg får nemlig ikke reinstallert kanalene uten å klare å gjette meg til hva som er rett "factory setting" nå.

Jepp - alle tenkelige muligheter er forsøkt uten å ha klart å taste den rette...


Noen som har et bra forslag ?? leve lenge i håpet


Thanks
Koden følger kortet. Og du må ha orginal kort i for å reinstalere kanaler på Nokia.
Koden følger kortet. Og du må ha orginal kort i for å reinstalere kanaler på Nokia.

Har sagt opp org.kort pga. ymse - bruker kun M2 kort nå.
Får som nevnt ikke reinstallert. Dette gjør at f.eks. EPG og sånn ikke virker som det skal. ++ en del andre minor issues.
Koden følger kortet. Og du må ha orginal kort i for å reinstalere kanaler på Nokia.


Thanks your the man - snakk om service.
Reinstaller med gammelt kort - inn med M2 og kanalene funker fett... Thanks a bunch