Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1266
Hei.

Jeg heter Nina og er ny i dette og jeg trenger deres erfaring og hjelp.
Jeg har kjøpt en Atom 9000 deokoder og den har innebyggd CAS System. -Når jeg er inne i CAS Systemet har jeg 5 valgalternativer som er følgende: 1. Irdetto & Betacrypt 2. Seca 3. Viaccess 4. Nagravision 5. Conax. Når jeg trykker for å komme inn på Conax kan jeg legge inn de forkjellige keys jeg ønsker. Jeg har funnet forskjellige key på forskjellige sider, men når jeg taster inn får jeg fortsatt ikke åpnet de forskjellige kanalene som f.eks TVN, TV2 etc.
Hva gjør jeg feil?

Nina
Det er mye mulig at du har utdaterte koder. Har selv hatt problemer med det de siste dagene.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Nina: Velkommen til forumet! Når det gjelder connax så er du sikker på at de key'ene du bruker er gyldige? De oppdateres jevnlig, så du må passe på å ha de aller nyeste. Sjekk stopstop forumet (google etter adresse) der tror jeg du finner de aller siste..
mvh
-totto
Ikke la dette bli en diskusjon om det finnes jenter på forumet. Jeg har slettet alle søppelpostene deres. Stick to the topic.
Trådstarter
3 0
Hei igjen.
Ja, jeg er en helt ekte jente.... Bor i utlandet og trenger disse kodene for å få sett litt norske kanaler når hjemlengselen blir for stor!
Visste ikke at det skulle bli så big deal fordi en jente skrev inn til forumet deres, men men...
Takk til dere som holder dere til temaet!
Er det noen som kan maile meg de nyeste keyene på eller pr PM?
Nina.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Nina: Mener at det var noen som hadde de keyene, hvis du søker på Connax eller Canal Digital her på forumet, tror jeg du finner noen brukere som har.. Du kan jo prøve å høre om de kan sende. Eller som sagt, prøv stopstop.. Finner du fortsatt ikke noe, så si ifra, skal jeg se om jeg klarer å grave frem noe..

Offtopic: Grunnen til at folk lager oppstyr over at en jente poster her er vel det at de fleste har så vidt kommet i puberteten og har funnet ut at det ikke eksisterer noe sånt som jentelus...

Enjoy!
-totto
Hei Nina

Søk etter SSH Europe,der er det live uppdate keys(og filer)
Men nøkklene kommer som regel ikke ut før filene kommer,helst en stund etter.

Lykke til
Eller her

http://www.sat-key.org/
Hei Nina, og velkommen til forumet!

Disse her skal alltid være oppdatert:

http://yowie.caliph.net.au/hydra/keys/mary.tar.gz