Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2294
Jeg har en nokia tuner nå, og har lyst å få spilt av gratis kanaler via et piratkort (Er ny med dette)

Hva trenger jeg for å kunne få inn "de fleste"/alle kanaler? =) Og hvor får jeg tak i dette.
Skal du ha kort til Viasat eller Canal Digital ?

Til viasat så må du nok vente litt, da dem akkurat har skiftet kodesystem.

Det er mulig å få tak i til canal digital.

Søk på 'stop stop' på google.com og da kommer du til Stop Stop forumet.

De er gode på parabol
viasat kan ta litt tid ja. Enda ikke kommet priat kort tid videogard, enda det har vært brukt i england i 6 år.
Opprinnelig postet av turock
viasat kan ta litt tid ja. Enda ikke kommet priat kort tid videogard, enda det har vært brukt i england i 6 år.
Vis hele sitatet...
Er vel blitt sagt av moderatorene på Stop Stop at kodesystemet er knekt, men ikke public enda.

så jeg håper det kommer innen 1 mnd eller 2
kunne noen ha skrevet en kjapp gjennom gang over hva slags utstyr som trengs.
ca. priser tilsammen.
og hva som annbefalles mest ?
om man i Norge kan kjøpe disse tingene\hvor det kan kjøpes.

stop stop forumet er for tiden nede.
Til canal digital trenger du:
Mp3.5 eller mp3.6 brenner
MII kort

Koster ca 400kr hver.
Opprinnelig postet av kjpuck
Til canal digital trenger du:
Mp3.5 eller mp3.6 brenner
MII kort

Koster ca 400kr hver.
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg kjøpe det? Og det fungerer garrantert til Nokia tuneren min?
(Hvor finner jeg filene jeg må brenne på kortet osv?)
FreakDeluxe: koder ligger på stopstop...
Siden kommer nok opp igjen snart... er som regel liten nedetid på den siden..

Kodene skal garantert fungere til tuneren din så legen du gjør det riktig..
Husker ikke helt hvor jeg bestile kortene og brenner min fra, men jeg skal lete det opp og poste det her.
Litt off-topic,
men kan man bruke dreambox selv om viasat har skiftet kodesystem?
Opprinnelig postet av Stian-G
Litt off-topic,
men kan man bruke dreambox selv om viasat har skiftet kodesystem?
Vis hele sitatet...
du vil ikke kunne få inn viasat nei.
Opprinnelig postet av adagio
FreakDeluxe: koder ligger på stopstop...
Siden kommer nok opp igjen snart... er som regel liten nedetid på den siden..

Kodene skal garantert fungere til tuneren din så legen du gjør det riktig..
Husker ikke helt hvor jeg bestile kortene og brenner min fra, men jeg skal lete det opp og poste det her.
Vis hele sitatet...
Nice!
Vil en av disse pakkene fungere til mitt behov? (vil ha gratis kanaler på parabolen min^^)

Det er en NOKIA tuner, og jeg har aldri gjort dette før ...

========= PAKKE 1 ==========
MP 3.5 Multi Gull/Fun
MP 3.5 med 1 Gullkort & 1 Funcard
Brukes til våre alle våre smartkort. Denne MP 3.5 prog. Kan brukes til de samme spesifikasjonene som de andre prog. Men denne kan i tillegg brenne løse chipper.

==========================

========= PAKKE 2 ==========
MP 3.5 Multi m/2 Gull
MP 3.5 Prog. med 2 stk gullkort
Brukes til våre alle våre smartkort. Denne MP 3.5 prog. Kan brukes til de samme spesifikasjonene som de andre prog. Men denne kan i tillegg brenne løse chipper.

==========================
Nei, ikke til Canal Digital i alle fall, da trenger du MII-kort. Anbefaler www.keycard.no .
Jasså, har de knekt canal digital? Leste endel om piratkopiering av kort før, men da jeg fant ut at de ikke hadde greid å knekke det gadd jeg heller ikke holde noe mer på med det, men nå som canal digital er knekt skal jeg jammen investere i en brenner!
Stian-G: Svaret til Turok er ikke helt dekkende. Pr i dag er faktisk Dreambox med Newcamd den eneste løsningen som ihvertfall lar deg jukse litt med ViaSats nye system (VideoGuard NDS). Du kan bruke originalkort her, og dele dem med flere (cardsharing).
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, har sagt det tidligere, hvis du kjenner noen som har viasat gull abb, så kan du kanskje jukse deg til ett fungerende kort. Viasat kjører noe som heter Tvillingkort, som gjør at du får ha to kort i samme husstand og betale 29,- for kort nummer to i mnden... Kan jo være verdt ett forsøk...
-totto
Hva er forskjell på de forskjellige kortene og f.eks. viasat og canal digital ?
man kan bruke viasatt pirat kort på en uorginal tuner ( en tuner som ikke er verifisert med det nye systemet) og få decodet.
men ikke med et viasat orginalt kort merkelig nok..

har ikke fått testet selv at det går å decode uten å ha kopiert et annet viasat kort foreløbig. men folk påstår nå at det går..

skal du leke deg med canal digital så anbefaler jeg m2 kort (siden de er så himla enkle og programere) og en brenner som støtter phoenix mode..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har en Onkel som har piratkort til Viasat!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Funker det kortet som fulgte med CD abbonemanget å programmere på nytt?
TecH: Nei, du har en onkel med TV3 og ZTV, basispakken kjører fortsatt med viaccess.

Dark: Nei.