Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1226
Noen som har peiling på om MP3.5 er en god kortbrenner?
Er dette et bra valg når det gjeler å brenne/lage piratkort til parabolen min?
Som sagt så er jeg ny i faget, og håper at noen kan hjelpe meg litt..
Sist endret av BULLITT_; 7. juli 2004 kl. 00:36.
Skjønner du er ny når du spør om dette, da det er flere som har postet lignende spm tidligere.
Ja! MP3.5 er en bra brenner som takler alt av kort som finnes på markedet i dag, samt at den er veldig lett å bruke for nybegynnere hvis man bruker multiprog:-)
Ministry of Love
sptz's Avatar
En helt annen ting er om det er vits i å bruke penger på kortbrenner nå som viasat har innført nytt kode system. (søk nff for mer info) Før de nye systemene er knekt er det lite du kan få brent. Never det i tilfelle du ikke var klar over det.
BULLITT_'s Avatar
Trådstarter
11 0
Kan være kjekt å ha!
Sikkert ikke så lenge før de får knekt det alikevell..
Men takk som nevner det!
Hmmmm. En kort brenner kan jo brukes til litt mer enn kun å brenn pirat kort da! for de som ikke vet det.............
Dessuten så finnes det flere systemer enn Viaccess.........
Lordpalo: Andre ting som hva da? Kan du komme med noen eksempler? Kan for eksempel ikke tenke meg at det kan brukes for å fake bankkort, telefon, busskort uten ekstremt mye trøbbel?
Du kan fake bank kort, refigere sim kort, lage busskort mekke telefon kort.
Hvis du er ute etter å brenne kort til tv-ting (satelitt osv), andbefaler jeg heller Dream Box, en pc som simulerer veeeldig mange koder. Se på www.digsat.net og google litt.
Ganske rimelig, også, men ikke "plug-and-pray" =)
Er det ikke mulig for noen å lage en liten intstruksjons post om hvordan man skal starte med å mekke seg gratis kanaler osv ? Jeg hadde hvertfall hatt stor nytte av det
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Cybergasm: Lurer veldig på hvordan man kan "fiffe" opp tlf kort med brenneren, har du noen tips om dette ??
Iron Maiden. søk på engelske sider. der får du kjøpt tomme simkort som, du kan progge hvis du har rett type brenner(MP3.5)