Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1751
Jeg vil ha Skysports. Hvordan?
(hvor lenge holder de analoge sendingene på?)

------------------
One vision, one purpose
▼ ... flere år senere ... ▼
Veeeeldig gammel tråd, men jeg bumper den.. Trenger jeg noe ekstra utstyr, eller holder det med en tuner som støtter con*x og viasat?
Synes det er veldig rart... jeg ville ha sky men fikk beskjed om at det ikke var mulig og få inn det i norge noe mer...
Fant ut at bedrifter i norge kan få det inn (pubber o.l. har det ofte), men der er veldig dyrt.. Uansett så må det da gå ann på en måte.. Viss det finnes pirat-muligheter, så er jeg takknemlig viss noen viser meg hvordan.
Du kan jo alltids prøve å bestille et abbonnement?
Koster ca 340 kr i mnd. Da får du med en tuner på kjøpet. Enkelt hvis du kjenner noen som bor i England:-)
Finnes et firma som tilbyr fullt skyabb. i Norge.
Du må kjøpe en spesiell mottager hos dem pga krypteringssystemet Sky bruker.
Er ganske dyrt,men tror at du får adskillig mer for penga enn hos Canal Anal og Viasatan.
Firmaet heter Sky Import Norge a/s,og har tlf.nr 56 304564.
Ellers kan det nevnes at det ikke finnes noen"alternativ" måte å se disse kanalene uten abb.
Greit.. I og med at det ikke er pirat-muligheter, så dropper jeg nok denne ideen.