Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1227
Hei!

Først vil jeg si det at jeg er helt n00b i dette og har aldri brydd med om dette før jeg selv fikk meg dekoder.

Men uansett, jeg har akkurat leid meg en digital dekoder fra canal digital, det er en phillips dekoder og det jeg lurer på er om det går ann å bruke "piratkort" på den selv om den er lånt?

I så fall hadde det vært fint om dere kunne ha sagt meg hva jeg trenger, hvor jeg får kjøpt det jeg trenger og hvor jeg får tak på det som skal være på disse kortene? Så med andre ord en liste over det jeg trenger for å lage slike kort og en detaljert walkthrough på hvordan jeg skal gjøre dette hadde vært utrolig bra!

Btw: jeg har søkt i forumet på forhånd , men jeg fant ingeting som dekket alt dette.

Takk på forhånd, og husk at jeg er n00b!
NPF
Prøv på Nordic Pirat Forum
http://4738.rapidforum.com/
Der får du den hjelpen du trenger...
(Du må registrere deg...)
Det finnes nok mange poster om dette emnet her fra før. Du kan også besøke stopstop sitt forum, hvis du har søkt på google etter en guide, må du ha funnet stopstop en plass....
http://stopstop.mine.nu/index2.html

gå inn på ->Infinity USB Phoenix help

der står det hvordan du skal brenne.
det du trenger er altså en infinity usb brenner og et m2 kort.

m2 kortet + brennern finner du på www.websiden.no
du må huske å bestille med en usb og en com kabel i tillegg. når du så har fått det gjør du som guiden sier. det er enkelt greit og det funker fin fint..
Trådstarter
15 1
Takk for hjelpen, nå skjønner jeg mye mer av dette!

Men på websiden.no finner jeg ikke noen com kabel...?

Så er det bare et spørsmål til, den guiden jeg fikk av Psych|Com var utrolig bra, men hva med de kodene som skal være på kortet, ordner det seg selv når jeg skal trykke på Program Card eller er det noe jeg må gjøre på en annen måte?

Det var vist en ting til, når jeg først har brukt det MII kortet, kan jeg bruke det igjen da? I så fall gjør jeg det på samme måte som før?
Sist endret av Virtous; 29. november 2004 kl. 16:52.
1. com kabeln må du sikkert kjøpe en annen plass.. men sjekk om det fulgte med. jeg måtte ivertfall skaffe extra usb kabel..
2. ja alt programeres når du trykker program card
3. du kan bruke det så mange ganger du orker....
4. arr there be pirates here
går det ann å få viasat kanalene på samme måte? Hvis ikke hvordan?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nei, dette går ikke med viasat. Viasat skiftet for en stund fra viacess til videoguard, noe som enda ikke er knekt public.