Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 406
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I april gikk jeg coldturkey og har holdt meg rusfri siden. Abstinensene var jo mer fysisk i begynnelsen, det var lettere for meg å takle, men det psykiske i etterkant er virkelig ikke gøy.

Liker veldig godt å være kreativ, men har ikke lært meg det med å stenge av hodet i perioder, kjenner ofte på det behovet om å kunne slappe av. Idag kom en skikkelig smell fra ingensteds med at alt kjennes så håpløst og at jeg ikke kommer noen vei i livet.

Så jeg lurer på om andre der ute har noen gode tips for slike perioder?

Vil legge til at jeg trener, har et sunt kosthold og er nøye med søvnen. Dessverre har jeg ikke fått tilbud om terapi som funker for meg ennå.
Jeg søker meg til marka for å koble av å stenge av hodet. Gjerne noen dager eller uker, om det hjelper på kreativitet vet jeg ikke men det er grunn eneste plassen jeg slapper av og har det passe greit.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg søker meg til marka for å koble av å stenge av hodet. Gjerne noen dager eller uker, om det hjelper på kreativitet vet jeg ikke men det er grunn eneste plassen jeg slapper av og har det passe greit.
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Se for deg freaktreffe i marka. Hadde vært gøy (og skummelt).