Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1385
Anonym bruker
"Skeptisk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt 3-5mg ksalol ca gjennomsnittlig i uken i 3-4mnd, noen uker ingenting. Av og på før det også. Bestemt meg for å kutte det ut. Kan jeg gå cold turkey eller må jeg trappe ned? 24 timer siden sist nå og føler meg rastløs, litt småangst og litt kaldsvette. Vet ikke om det er abstinenser eller om det er jeg som noier over det hele. Gikk opp for meg de siste dagene hvor dum jeg har vært
3-5mg i uken er ikke mye. Tror du slipper billig unna her med tanke på abstinenser. Dette her klarer du fint. Ikke vær så hard mot deg selv, dette kan skje den beste.
Sist endret av Ed Is A Portal; 14. august 2023 kl. 20:57.
3-5mg i løpet av en uke er mellom 0.5mg-0.75mg i døgnet. Det bør gå fint å seponere uten noe nedtrapping fra denne dosen, men hvis du har mulighet så anbefaler jeg å trappe ned allikevel. Helst ved bruk av langtidsvirkende som Rivotril eller Valium, lang halveringstid gjør overgangen mye mykere, det reduserer både risiko og ubehag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt 3-5mg ksalol ca gjennomsnittlig i uken i 3-4mnd, noen uker ingenting. Av og på før det også. Bestemt meg for å kutte det ut. Kan jeg gå cold turkey eller må jeg trappe ned? 24 timer siden sist nå og føler meg rastløs, litt småangst og litt kaldsvette. Vet ikke om det er abstinenser eller om det er jeg som noier over det hele. Gikk opp for meg de siste dagene hvor dum jeg har vært
Vis hele sitatet...
Tror det går helt fint å gå cold turkey. Var veldig avhengig av benzo, Xanor, Valium i 4 måneder. Var jævlig på starten av, jeg begynte å trene litt forsiktig på treningssenter å jogga mye. Virker som bare det 🙂
▼ ... noen uker senere ... ▼
I Danmark kan legene miste blokka ved å skrive ut alprozalam i mer enn 3md.

Mens jeg ble behandlet der, gikk jeg opp 200mg morfin+noe mere oksasepam, da han ikke kunne fortsette
med xanoren.

Men det du beskriver er det best bare å glemme.
Kansje litt fysen i hysen��
Men ingenting du ikke takler.

Stå på

Det er abstinenser du har nå, å når du vet det, klarer du også å stå i det.

DrDød sitt forslag, ville jeg benyttet meg av om det blir for mye.

Men kansje ett nytt problem?

Stå på
Sist endret av slitenRealist; 13. september 2023 kl. 15:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
I Danmark kan legene miste blokka ved å skrive ut alprozalam i mer enn 3md.

Mens jeg ble behandlet der, gikk jeg opp 200mg morfin+noe mere oksasepam, da han ikke kunne fortsette
med xanoren.

Men det du beskriver er det best bare å glemme.
Kansje litt fysen i hysen��
Men ingenting du ikke takler.

Stå på

Det er abstinenser du har nå, å når du vet det, klarer du også å stå i det.

DrDød sitt forslag, ville jeg benyttet meg av om det blir for mye.

Men kansje ett nytt problem?

Stå på
Vis hele sitatet...
De mister blokka av å skrive ut Xanor i Danmark? Når jeg var 17 og dro dit med en kompis og familie ble vennen min dårlig av mat. Han fikk ut 100 got å roe litt ned, så spurte legen hvordan det gikk med meg og satt ut 50 så jeg skulle roe ned. Det kan umulig ha vært samme lege i såfall, og dette kan umulig stemme, vi var både dritings og hadde tatt alt mulig rart når vi kom inn til han