Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1934
Heisann..
kom i litt fylle bråk i går etter en våt tur på byen...
begynte med småknuffing og sånt... så ballet det bare på seg, vi var 4 stykker og de var vel rundt 30-40 tenker jeg.... Men feige som mus...

så kom onkel Politi og skulle ordne opp, En av de andre tok og skalla til kompisen min, så politiet kom og arresterte han, så begynte han og si at vi hadde servert noen drapstrusler... Og det støttet jo selvfølgelig "gjengen" hans.. så politiet skrev ned navnet mitt og personnummeret i en sort blokk og sendte meg i båtarrest (kunne ikke forlate båten jeg var i ellers hadde jeg blitt bura)

Da er spm mitt... de var jo mange flere som støtter forklaring til hans som ble bura enn meg, siden vi var 4 og de var 30-40 stykker... hva kan jeg egentlig gjøre.?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Ikke noe. Fortelle sannheten, din del av historien.

Det er ikke uvanlig at en vennegjeng holder med vennene side. Uansett om de ljuger. Det er politiet vant til. Så ta det helt mero og gi dem din forklaring. Var du rusa i en båt, så vil du vel få et forelegg på det.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av PureOwnage
Ikke noe. Fortelle sannheten, din del av historien.

Det er ikke uvanlig at en vennegjeng holder med vennene side. Uansett om de ljuger. Det er politiet vant til. Så ta det helt mero og gi dem din forklaring. Var du rusa i en båt, så vil du vel få et forelegg på det.
Vis hele sitatet...
Fikk ikke noe forelegg jeg, må vel nevnes at det var en privat båt på ei brygge utipå sørlandet.. hehe

meeen det som er, er at vi serverte noen trusler om bank... kan man få no dritt for det eller?
BTW, noen som vet om fylledraps trusler blir tatt verldig seriøst av Onkel blå? er jo bare at folk tror dem er litt mer enn det dem er i fylla hehe
så dere serverte dem trusler?? SI DET DA
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hater_mordin
så dere serverte dem trusler?? SI DET DA
Vis hele sitatet...
var mye drittkasting der... var ikke bare oss som sa det.. men vi sa vi skulle ta dem hvis dem tok oss.... det var truselen
Det der er ikke noe problem, har vært i samme gryta selv, selvom dere har servert trusler/drapstrusler trur jeg ikke det er noe problem, politiet har ikke noe bevis, det eneste de har bevis for er at en av de andre skalla ned en av dere utifra hva du skriver iallefall.

OT:
Meg og en kamerat kom utfor noen bønder under Dyrskuen i fjor da de prøvde seg på dama hans, kameraten min ba de holde opp, og da smalt de han rett ned, de var vel 4 stk trur jeg, kameraten min gikk i bakken og de fortsatte å slå og sparke, så jeg gikk inn og dytta dem vekk fra ham, og da dro en av dem opp en kniv, ( jeg trodde aldri han skulle prøve å stikke meg, bare true som folk flest) men neida han veiva den mot meg og traff armen min så jeg fikk et lite snitt.

Så kom politiet å stoppa alt etter en stund, Gjengen på 4 gav meg og kameraten min all skylda, sa at vi hadde trua dem med kniv osv, osv. Så polititet skrev ned navna og personalia i den svarte blokka si på meg og kameraten min.
Jeg har ikke hørt noe som helst fra politiet om den saken der, og i tilegg skal det sies at den episoden der blei kraftig hevna uken etter, kraftig hevna.

<33 : De har nok bare skrevet ned navn og personalia i tilfelle det skal skje noe mer i ettertid.

Mvh
BoinTjau
Sist endret av BoinTjau; 29. juli 2007 kl. 15:34.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av BoinTjau
Det der er ikke noe problem, har vært i samme gryta selv, selvom dere har servert trusler/drapstrusler trur jeg ikke det er noe problem, politiet har ikke noe bevis, det eneste de har bevis for er at en av de andre skalla ned en av dere utifra hva du skriver iallefall.

OT:
Meg og en kamerat kom utfor noen bønder under Dyrskuen i fjor da de prøvde seg på dama hans, kameraten min ba de holde opp, og da smalt de han rett ned, de var vel 4 stk trur jeg, kameraten min gikk i bakken og de fortsatte å slå og sparke, så jeg gikk inn og dytta dem vekk fra ham, og da dro en av dem opp en kniv, ( jeg trodde aldri han skulle prøve å stikke meg, bare true som folk flest) men neida han veiva den mot meg og traff armen min så jeg fikk et lite snitt.

Så kom politiet å stoppa alt etter en stund, Gjengen på 4 gav meg og kameraten min all skylda, sa at vi hadde trua dem med kniv osv, osv. Så polititet skrev ned navna og personalia i den svarte blokka si på meg og kameraten min.
Jeg har ikke hørt noe som helst fra politiet om den saken der, og i tilegg skal det sies at den episoden der blei kraftig hevna uken etter, kraftig hevna.

<33 e har nok bare skrevet ned navn og personalia i tilfelle det skal skje noe mer i ettertid.

Mvh
BoinTjau
Vis hele sitatet...

takker for at du berolliget nervene mine..han som skalla kompisen min ( skalla ikke ned, skalla som ei høne..) Ble satt i politibilen og gikk helt amok inni der.. ødla det som var å ødelegge i politibilen.. så trukke han er i pososjon til å si noe.. selv ble jeg slått ned bakfra av 2 stygginger mens jeg snakka med en tredje stygging.. blir så utrolig provosert når folk slår bakfra... har du ikke baller til å slå face 2 face så driter du bare i og slå..

Men, men livet går vel vidre...
Sitat av BoinTjau
Jeg har ikke hørt noe som helst fra politiet om den saken der, og i tilegg skal det sies at den episoden der blei kraftig hevna uken etter, kraftig hevna.
Vis hele sitatet...
Hva gjorde du?
Det passer seg ikke å si her på forumet hehe, men jeg kommer til å leve svært lenge på det hehe.
Har blitt skrevet ned jeg også flere ganger men aldri hørt noe fra politiet i ettertid. I helgene har de som regel mere en nok og gjøre og gidder ikke arrestere folk med mindre de må. Men i tilfelle den ene parten annmelder er personalia greit og ha.
Sitat av BoinTjau
Det passer seg ikke å si her på forumet hehe, men jeg kommer til å leve svært lenge på det hehe.
Vis hele sitatet...
sier du a må du si b du kan ikke si sånnt, nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Har ikke hørt no så regner med det går bra... hadde vel egnetlig vårt det på tørre men vet jo aldri..
Navnet mitt har vel blitt skrivet ned hver andre helg i 5 år tror jeg? Hver gang politiet ser meg, så vil de ha navn osv i tilfelle det skjer noe seinere, som de kan felle meg med. Vil ikke si at jeg oppfører meg noe dårlig, har bare havna opp i litt for mye moro for mange ganger, så de prøver og sende meg vekk fra byen hver gang jeg kommer.

Helt vanlig at de noterer navn og ofte personnummer på personene som peker seg mest ut. Det er om og trekke seg litt tilbake og være rolig når politiet ankommer, og generelt oppføre seg fint på byen/sjøen.
Sist endret av SnippeX; 30. juli 2007 kl. 18:27.
Når dere er fire mot førti stykker, er nok ikke å true dem det første jeg ville tenkt på, men det er meg.
Tell politiet den hele og fulle sannhet, så ordner det seg nok.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av Myhre
Når dere er fire mot førti stykker, er nok ikke å true dem det første jeg ville tenkt på, men det er meg.
Tell politiet den hele og fulle sannhet, så ordner det seg nok.
Vis hele sitatet...
hehe, sant det... men vi er ikke kjent for å være lettskremte... får vi bank så får vi bank, thats life...

men, det verste var at de faktisk var redde for oss også... var de som gikk til politiet i første omgang...

så sikkert veldig bra ut, en gjeng på 30-40 stykker sier til onkel blå at de er redde for oss, og vi er 4 stykker... jaja...