Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3641
Har en DS4 kontroller til PS4 som jeg har fått problemer med.

Den vil ikke slås på, men lader (gult pulserende lys) helt fint. Det har den gjort i flere timer. Når jeg trykker inn resetknappen på baksiden, slutter det gule lyset å lyse, men ingenting skjer. Jeg har også prøvd å holde inne ps-knappen og share-knappen samtidig. Har prøvd forskjellige usb-kabler, har prøvd meg på pc og mac. Nada.

Ingen lys eller øvrige reaksjoner i kontrollen. Har ikke funnet noen som har akkurat samme problemet på nettet.

Lignende erfaringer?
Er det BT paring du sliter med?
Mener du må holde inne share knappen først, så ps knappen for å få den til å søke etter mottaker. Eller var det omvendt, husker ikke i farten.

Sjekket nå.
Trykker først share, så ps-kanppen. Må holde denne komboen noen sekunder før den går i søkmodus.
Sist endret av per-ulv; 30. juli 2017 kl. 06:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Etter å ha kobla den til PC med DS4 Windows og lastet ned Inputmapper, fikk jeg testet kalibreringen av kontrollen. Alle knapper virker på kontrolleren, foruten PS-knappen. Har demontert kontrolleren for å finne ut om det er noe feil med tilkoblingene, men alt ser helt greit ut.

Så da har jeg en PS4 kontroll jeg kan bruke til PC, men aldri mer PS4. Med mindre noen vet en mystisk måte å slå kontrolleren på.
Beklager, overså at du skrev den ikke ville slås på. Hang meg opp i det med blinkende lys.
Høres nesten ut som om den er FUBAR gitt, siden selve PS-knappen ikke fungerer.