Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4286
Hei, har røyket litt brunt i dag. Har fått utskrevet trampalgin for sterke smerter. Det er nesten det samme som tramadol, bare at trampalgin har litt Paracet i seg. Har lest litt på forumet at en kan forsterke hasjrusen ved å ta en tramadol. Har også prøvd å lese på Internett. Da kom jeg over denne siden: https://www.ung.no/oss/rusmidler/hasj/129355.html . Der sier dem at en ikke bør blande desse stoffene, at det kan være farlig, men jeg er ikke sikker på hvor mye jeg stoler på de som skriver på ung.no. Hva tenker dere freaks? Er det noen som har hatt opplevelser med å blande de to?
Har aldri prøvd denne kombinasjonen, men derimot røyket hasj til langt sterkere smertestillende enn tramadol. Røyker alltid etter jeg har tatt noen form for opiater og har aldri hatt noen reaksjon. Såfremt du ikke overdriver doseringen av "trampalgin" burde det gå bra. Det farligste med opiater er respirasjonssvikt. Når junkiene skyter overdose er det ikke selve heroinet som forgifter dem, men derimot sløver dem såpass ned at man slutter å puste når man sover.
I tilfeller der man nesten ikke kan føle sin egen pust ville jeg anbefalt å holdt seg våken til man føler seg bedre.
Kjøpte med meg en ganske kraftig hasjbrownies fra Jamaica og tok den på flyet sammen med et brett tramadol. Beste bodyhighen jeg har hatt, men merket at det var bra jeg ikke hadde noen andre forpliktelser enn å sitte i en stol. Klarte nesten ikke å gå når jeg reiste meg 8 timer senere. Burde gå helt fint om du tar det gradvis, men det er helt klart faremomenter ved å ta for mye opiater. Tror ikke det er komboen med hasj som er farlig.

Edit; Skriveleif
Sist endret av Irie; 7. juli 2016 kl. 23:13.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Har aldri prøvd denne kombinasjonen, men derimot røyket hasj til langt sterkere smertestillende enn tramadol. Røyker alltid etter jeg har tatt noen form for opiater og har aldri hatt noen reaksjon. Såfremt du ikke overdriver doseringen av "trampalgin" burde det gå bra. Det farligste med opiater er respirasjonssvikt. Når junkiene skyter overdose er det ikke selve heroinet som forgifter dem, men derimot sløver dem såpass ned at man slutter å puste når man sover.
I tilfeller der man nesten ikke kan føle sin egen pust ville jeg anbefalt å holdt seg våken til man føler seg bedre.
Vis hele sitatet...
Ok, tusentakk. Tok noen hits til nå, skal se om jeg kjører nedpå litt tramadol også. Skal passe på å ikke ta for mye. -slappegodt

Sitat av Irie Vis innlegg
Kjøpte med meg en ganske kraftig hasjbrownies fra Jamaica og tok den på flyet sammen med et brett tramadol. Beste bodyhighen jeg har hatt, men merket at det var bra jeg ikke hadde noen andre forpliktelser enn å sitte i en stol. Klarte nesten ikke å gå når jeg reiste meg 8 timer senere. Burde gå helt fint om du tar det gradvis, men det er helt klart faremomenter ved å ta for mye opiater. Tror ikke det er komboen med hasj som er farlig.

Edit; Skriveleif
Vis hele sitatet...
Fin historie og takk for svar! Er betryggende å høre at andre har prøvd dette ut med gode resultat. Hiver innpå litt tramadol nå, så skriver jeg tilbake senere hvordan det går. -slappegodt
Sist endret av slappegodt; 8. juli 2016 kl. 00:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Ok, tusentakk. Tok noen hits til nå, skal se om jeg kjører nedpå litt tramadol også. Skal passe på å ikke ta for mye. -slappegodt



Fin historie og takk for svar! Er betryggende å høre at andre har prøvd dette ut med gode resultat. Hiver innpå litt tramadol nå, så skriver jeg tilbake senere hvordan det går. -slappegodt
Vis hele sitatet...
Enjoi, ganske sikker på at du får godfølelse av det! Anbefales å ligge helt stille og leke grønnsak
Sitat av Irie Vis innlegg
Enjoi, ganske sikker på at du får godfølelse av det! Anbefales å ligge helt stille og leke grønnsak
Vis hele sitatet...
Tok det i går 2-3 timer før jeg sovnet. Det var egentlig en jævlig god kombo! Har litt toleranse mot opioder, tenker jeg skal eksperimentere litt med doseringen! Var en jævlig chill opplevelse. Ha en god helg ! Om andre har litt historier med denne komboen så skriv under. Er interessert å høre hva andre har kjent/følt/opplevd med å ta de to. -slappegodt