Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 616
Noen som vet om gode nettsider som selger lydbøker? Er på utkikk etter lotr, alle 3, på lydbok. Digitalt, er ikke interessert i å få det på CD eller noe sånt, der for meg betale med visa, deretter laste ned fra ett eller annet sted

Takker på forhånd for eventuelle svar.
Platekompaniet har alle bøkene til svimlende 149,- kr

http://www.platekompaniet.no/Lydbok....=9788281560512

Det ser ut som de vil sende deg en cd, og ikke for direkte nedlastning, beklager.
Sist endret av voktern; 10. september 2009 kl. 10:30.
Har platekompaniet butikk sak i nærheten, får stikke innom og ta en titt. Får i værste fall bare rippe det :P Takk skal du ha for svar. ^.^
Ellers kan du stikke innom det lokale biblioteket og låne de som cd plater.

Det er helt gratis.
De ligger på iTunes, på engelsk, men prisen for alle bøkene ligger på i underkant av 600 kroner.
I mine yngre dager dro jeg på biblioteket, lånte med lydbok og rippa.
Nå laster jeg riktignok heller ned.
jeg har dysleksi så får registrert meg gratis hos norsk lyd og blindeskrift bibliotek... har du dysleksi eller andre former for lese vansker kan du melde deg inn der.. da kan du bestille lydboka du vill ha gratis på nett å du får de rett hjem i postkassa.
ikke så nyttig om du ikke har dysleksi eller lignende men tenkte jeg skulle nevne det
www.nlb.no
Sist endret av anmarix; 10. september 2009 kl. 12:28.