Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2126
Hei, jeg lurte på om dere vet om det er går an å skjule alkoholånden på et vis? Er det noen tjuvtriks eller kjerringråd dere kan dele?

Grunnen for at jeg spør om dette et at jeg er invitert til selskap i dag men har fortsatt endel promille etter fylla så blir nok ikke edru før den tid.

Trenger en hjelpende hånd. Jeg vil helst ikke bli oppdaget.
Hva med å kjøpe Fishermans friend på bensinstasjonen?

Har en kompis som bruker det for å skjule røykingen til kona si. Brukt det i flere år, hehe.

Jeg vet ikke hvor bra det virker selv.
Har hørt at frukt tyggis hjelper veldig bra mot å alkohol ånde. Jeg tokk alltid en fruk tyggis før jeg stakk hjem til faren min etter en natt heavy me drikking når jeg var under 18
Sitat av Acting Crazy Vis innlegg
Hva med å kjøpe Fishermans friend på bensinstasjonen?

Har en kompis som bruker det for å skjule røykingen til kona si. Brukt det i flere år, hehe.

Jeg vet ikke hvor bra det virker selv.
Vis hele sitatet...
Tipper hun er klar over det og driter i det, eller så har hun en svært dårlig luktesans.

Kan være at det funker for alkoholånde, men har mine tvil.
Sist endret av loppetrusa; 24. februar 2019 kl. 11:55. Grunn: Mer
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få i deg et solid måltid.
Sitat av atom Vis innlegg
Tipper hun er klar over det og driter i det, eller så har hun en svært dårlig luktesans.

Kan være at det funker for alkoholånde, men har mine tvil.
Vis hele sitatet...
Det kan nok hende,ja.
Hei!
Spis gulrot.
Det var ikke uten grunn Per på fiskebruket alltid hadde gulrotbiter i skjortelomma. Per er hans virkelige navn.
Har møtt på en sånn en som Per som spiste masse rå løk, og dét funka (man la ihvertfall ikke merke til noe alkohollukt...). Men gulrot?
hvis man har ørlitte grann erfaring med alkoholikere så er lukta av fishermans friend minst like mistenkelig som alkohol
Takk for deres forslag! Fikk ikke kjøpt fishermans friend så det endte opp med at jeg gomlet en god porsjon tannkrem, til liten nytte fordi det slutta å virke etter kort tid haha. Var i et barneselskap så det var litt flaut.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde vært bedre å pussa tenna flere ganger med masse tannkrem, også spiser du frokost, pusser tenna igjen, tar en stor slurk lilla listerine, spiset litt igjen, listerine på nytt også er du good to go.