Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2088
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Var litt dyrt med internasjonal frakt for dette her:
https://boomershroomer.com/product/plugs-filters/

Forslag til alternativ som kan kjøpes i norske butikker? Virket veldig greit med akkurat slike som det der.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

Var litt dyrt med internasjonal frakt for dette her:
https://boomershroomer.com/product/plugs-filters/

Forslag til alternativ som kan kjøpes i norske butikker? Virket veldig greit med akkurat slike som det der.
Vis hele sitatet...
Unødvendig som bare det! Bruke putefyll/vatt i hullene, reguler RH ved å rulle vatten strammere eller løsere.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Unødvendig som bare det! Bruke putefyll/vatt i hullene, reguler RH ved å rulle vatten strammere eller løsere.
Vis hele sitatet...
Første dagene når bulk sub blir kolonisert, fungerer putefyl/vatt også? Slik jeg skjønte det ble det være helt tett i starten. Må jeg evt teipe da?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Første dagene når bulk sub blir kolonisert, fungerer putefyl/vatt også? Slik jeg skjønte det ble det være helt tett i starten. Må jeg evt teipe da?
Vis hele sitatet...
Jupp, under koloniseringen har du tape over hullene. Erstatt med vatt når tuben skal til frukting.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager ikke til frukting men "pinning".
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
I dag spawner mange cubensis til fruiting conditions umiddelbart uten at det ser ut til å ha nevneverdig å si

Alternative filtre er m.f: mikropore tape, Corona masker, klippe av 0,5 micron og bedre filtre fra mycobags eller lignende.

Fullkoliniserte subs pre første flush og ved god helse, og ellers "normale" blir ikke kontaminert av å være i friluft
Sist endret av meaculpaUIO; 24. august 2022 kl. 13:25.