Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 696
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har de siste 3 ukene røyket og tatt en del xanax men er så jævla lei rusen nå så vill hoppe av det men er bekrymret for withdrawals.. høyeste forbruk har vært i helgene, ikke så mye i ukedagene mest bare røyket da. hva kan jeg forvente fremover? har 1mg xanax igjenn som jeg kan bruke til cold turkey men når burde jeg ta den for at den kan hjelpe til hvis den kan for og forhindre mest ubehagelihet? droppet sist xanax for 24 timer siden og det var 1mg, kjenner ikke noe negativt enda
Burde ikke være noe problem, kanskje litt vanskelig å sove et par dager. Prøv å ikke la deg rive med hvis du kjenner du begynner å stresse og distraher deg selv hvis du blir sugen. Del den 1mg'en i to og vent så lenge som mulig før du tar den ene halve.
Sist endret av Bothrops; 22. oktober 2018 kl. 21:22.
Tre uker kan gå helt fint og det kan ikke gå helt fint, har selv gått cold turkey etter måneder med bruk, opplevde noen ganske ufine krampeanfall da, men som sagt så var det etter 8uker+.

Man utvikler avhengighet etter tre-fire uker med hyppig bruk, det vil si hver dag og derfor kan det være lurt å trappe ned rolig, men siden du ikke har muligheten til det så er det vell ikke noe annet å gjøre?
Om du vil så kan du gå til legen å forklare saken og muligens få noen svakere benzo for nedtrapping, men da får du det på journalen din og det er ikke særlig kult i fremtiden.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Tre uker kan gå helt fint og det kan ikke gå helt fint, har selv gått cold turkey etter måneder med bruk, opplevde noen ganske ufine krampeanfall da, men som sagt så var det etter 8uker+.

Man utvikler avhengighet etter tre-fire uker med hyppig bruk, det vil si hver dag og derfor kan det være lurt å trappe ned rolig, men siden du ikke har muligheten til det så er det vell ikke noe annet å gjøre?
Om du vil så kan du gå til legen å forklare saken og muligens få noen svakere benzo for nedtrapping, men da får du det på journalen din og det er ikke særlig kult i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Får tak i xanax til og bli benzoknarker fram 20 år til, men går d skjevt så går jeg gjennom d sålenge jeg ikke dør
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får tak i xanax til og bli benzoknarker fram 20 år til, men går d skjevt så går jeg gjennom d sålenge jeg ikke dør
Vis hele sitatet...
På withdraweln altså?
Sist endret av Outerspace; 22. oktober 2018 kl. 23:38.
Du dør nok ikke, du kan bli litt uggen i noen dager.
Blir det ille så kan det anbefales å snakke med lege eller skaffe to-tre 1mg tabletter som du deler i to og tar en halv hver dag til du er tom, 4-6dager. Du er ikke ute etter rusen her, bare litt benz i blodomløpet så kroppen venner seg rolig av.