Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 803
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går fast på efexor tatt siste 5 rivotril idag og tenkte slutte med efexor også nå for har en pakke Tramadol som jeg gjerne vil bruke, noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan bruke Tramadol uten at det fører til noen farlige kontraintraksjoner pga efexor og rivotril, og hvor lenge lenge etter jeg har tatt Tramadol før jeg kan begynne på efexor og benzo igjen tenkte ta 10 Tramadol 2 dager på rad for så å ta efexor og muligens benzo igjen men kommer Ann på sikkerheten
https://www.felleskatalogen.no/m/med...-pfizer-548242
Sist endret av bruisepristine; 23. oktober 2018 kl. 04:05.
Ta deg tid til å tegnsete teksten din litt da, det er jævlig slitsomt å lese og skjønne hva du spør om.

Jeg har begynt rett på Tramadol dagen etter å ha sluttet med (150 mg) Efexor, flere ganger. Ingen problem. Igjen, dette med serotonergt syndrom er voldsomt overkommunisert. Det kan skje, selvfølgelig, men det er ingen grunn til å være hysterisk så lenge du ikke handler helt hodeløst og stapper i deg.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tokk 4 Tramadol 50mg for 4 timer siden og følte ikke noe ubehag bare mer energi og avslappet, da er det ikke noe i veien for å ta 4-5 til om noen timer siden det ikke skjedde noe
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har personlig vært oppe i 2g mens jeg gikk på efexor men det var et helvete.

Jeg har aldri hatt noe problemer med 3x 200g da.