Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2160
Hei. Fikk nettopp beskjed om at tulletollen har stoppa leveransen min! Det var en ganske stor mengde RAD140 og MK677. (Mer enn 6 månder forbruk av begge) Hva skjer nå?

Må si jeg er ganske oppgitt... Tar sarms for å unngå bruk av sterioder, nå ender jeg garantert opp med å gi faen og begynne med de ekte greiene igjen... Smh...
Regner med du blir bedt om å vise frem resept, også blir det destruert siden du ikke har den. Spørs om ikke størrelsen på sendingen kommer til å vekke interesse hos tollerne og de bestemmer seg for å anmelde deg for grov brudd på legemiddelloven (bare min spekulasjon her altså). Mest sannsynlig blir alt destruert og du hører ikke noe mer om det.
Det kan tenkes, hadde ikke vært første gang jeg har blitt anmeldt for lignende saker, den gang en stim som var på dopinglista.. Ikke mer enn et par måneders forbruk den gang også, men allikevel fikk jeg en fuckings etterforsker på meg i over 6 måneder. Er det normalt? Føler at de har meg på en svarteliste elns? Kan det stemme?
Du har nok havnet på en liste ja. Ville fått noen andre til å bestille til seg, eventuelt få kontakter innenlands selv om det er enklere sagt enn gjort.
Sitat av Vippsmegenknips Vis innlegg
Hei. Fikk nettopp beskjed om at tulletollen har stoppa leveransen min! Det var en ganske stor mengde RAD140 og MK677. (Mer enn 6 månder forbruk av begge) Hva skjer nå?

Må si jeg er ganske oppgitt... Tar sarms for å unngå bruk av sterioder, nå ender jeg garantert opp med å gi faen og begynne med de ekte greiene igjen... Smh...
Vis hele sitatet...
Litt off topic, men fungerer RAD 140 bra? Lite dokumentasjon på dette, har du brukt det lenge, og kjenner du mange som bruker det?

Går det ikke utover testoproduksjonen slik vanlig testo gjør heller?

Angående posten, så har du nok blitt svartelistet om du har blitt tatt gjentatte ganger, da spessielt adressen din..

Sett opp en postboks et sted og send det dit under et litt annet navn enn ditt eget..

Men de blir flinkere og flinkere til å ta ting selv om man ikke står på noen liste da så det er sagt! Ikke gamle dager lenger
Sist jeg sjekket fikk man alt av sarms og det du er ute etter innlands.. nei ikke send meg pm om link
Fungerer bra nok, men det er ikke steroider akkurat.. Yk11 (noe jeg også tar med rad140) blir vel det nærmeste steroider man kommer for sarms, er vel strengt talt mer en steroid enn en sarm men. Ingen store side effects utenom vondt I ryggen, mørkere urin og nedbrytende test, men med daa og andre lovlige test boosters og en pharma PCT etter kuren har jeg klart meg bra. Min 2 kur nå og jeg veit at det ihvertfall fungerer.

Ok, ikke sett de selger sarms her til lands noe sted, interessant.
Sitat av Vippsmegenknips Vis innlegg
Fungerer bra nok, men det er ikke steroider akkurat.. Yk11 (noe jeg også tar med rad140) blir vel det nærmeste steroider man kommer for sarms, er vel strengt talt mer en steroid enn en sarm men. Ingen store side effects utenom vondt I ryggen, mørkere urin og nedbrytende test, men med daa og andre lovlige test boosters og en pharma PCT etter kuren har jeg klart meg bra. Min 2 kur nå og jeg veit at det ihvertfall fungerer.

Ok, ikke sett de selger sarms her til lands noe sted, interessant.
Vis hele sitatet...

Høres ut som det går utover nyrene da isåfall. Siden du har mørkere urin og vondt i ryggen(Vondt i ryggen vil si vondt i nyrene, hvertfall når du har mørk urin samtidig!)

Hvorfor ikke bare bruke ekte steroider? Brukt ansvarlig vil jeg argumenterte for Testosteron framfor RC's.. Testo går ikke utover nyrene(Med mindre du bruker veldig mye heller tyngre testo preperater)

Sitat av Lunar Vis innlegg
Høres ut som det går utover nyrene da isåfall. Siden du har mørkere urin og vondt i ryggen(Vondt i ryggen vil si vondt i nyrene, hvertfall når du har mørk urin samtidig!)

Hvorfor ikke bare bruke ekte steroider? Brukt ansvarlig vil jeg argumenterte for Testosteron framfor RC's.. Testo går ikke utover nyrene(Med mindre du bruker veldig mye heller tyngre testo preperater)
Vis hele sitatet...
Som jeg vet..
Sist endret av Lunar; 23. oktober 2019 kl. 23:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lunar Vis innlegg

Som jeg vet..
Vis hele sitatet...
Nyreproblemer ved bruk av testo eller steroider generelt er oftest knyttet til høyt blodtrykk.

Dette kan enkelt måles hjemme ved blodtrykksmåler som selges på apoteket.

Noen få steroider kan dog ha direkte effekt på nyrene.

I det lange løp er skade på nyrer og hjerte den mest alvorlige problematikken med steroidebruk da disse høyt sannsynlig aldri blir helt som før.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Nyreproblemer ved bruk av testo eller steroider generelt er oftest knyttet til høyt blodtrykk.

Dette kan enkelt måles hjemme ved blodtrykksmåler som selges på apoteket.

Noen få steroider kan dog ha direkte effekt på nyrene.

I det lange løp er skade på nyrer og hjerte den mest alvorlige problematikken med steroidebruk da disse høyt sannsynlig aldri blir helt som før.
Vis hele sitatet...
Er mer lever og hjerte.. Nyrer er kun ved bruk av Trenbolone, Russere, Anadrol og lignende.. Men ved testosteron er det ikke noe lever eller nyre skader, eneste,
eneste altså kan være viss du får veldig mye væske i kroppen, så sliter nyrene med å kvitte seg med alt vannet i kroppen, og det kan fort gå utover både nyrer, og i enda større grad hjerte!

Men det er bedre enn noe som går utover nyrene uansett! Gå for testo, hold deg unna preparater som ikke er testet i det hele tatt..

Jeg er sikker på at medisiner legemiddelselskapene ikke får lov å prøve ut av FDA på mennesker, lar de folk på black market prøve og ser på dem om de får bivirkninger, og viss ikke så kjører de på en dyr FDA godkjent trial, men om folk får skader, så går de videre! Men du derimot er da kjørt!

Vær forsiktig! Se på det som en blessing at det ikke kom fram!

Om du er redd for Testo, kjør noe enda mildere som Primobolan! Veldig lett å ordne og mye bedre, evt Turinabol, (T-bol) det er tabletter.. Primobolan finnes vel også i tabletter, men er best I.M.