Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 8998
Er det dumt å fortelle legen at jeg har prøvd CBD olje og likte det veldig godt? Jeg vil presse henne til å vurdere å gi meg det mot angst og nervesmerter. Dette var uten thc vel og merke, så ingen rus. Er det dumt av meg å fortelle henne at jeg har prøvd og elsker det med tanke på at jeg har rusbakgrunn og går på urinprøver for å beholde lappen?
R.i.p 23.04.2021
Spør legen om en resept på 30mg remeron. Hjalp meg med og sove og bli kvitt de værste abstinener uten noe særlig bivirkninger.siden vi snakker om lovlige midler.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Er det dumt å fortelle legen at jeg har prøvd CBD olje og likte det veldig godt? Jeg vil presse henne til å vurdere å gi meg det mot angst og nervesmerter. Dette var uten thc vel og merke, så ingen rus. Er det dumt av meg å fortelle henne at jeg har prøvd og elsker det med tanke på at jeg har rusbakgrunn og går på urinprøver for å beholde lappen?
Vis hele sitatet...
Kort sagt; ja. Forskningen er relativt sparsom og ny, så med rushistorikk ville jeg definitivt holdt meg unna det forslaget, med mindre du har prøvd absolutt alle C/B-preparater uten resultater. Dessuten liker ingen å bli utsatt fra press, spesielt fra folk lavere i "hierarkiet".
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kanskje hevde å ha gjort det lovlig i utlandet, i regi av lege.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvordan gikk det laban?
Klarte du å gå av neurotinen?

Jeg skal selv gi ett forsøk på å gå av og gruer meg som ett hellvette!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er i rusbehandling. Sliter så sinnsykt med angst så tørr ikke bli med på noen aktiviteter. Fikk noen neurontin av en medpasient. Kan jeg ta en eller slår den ut på urinprøven? Går forøvrig på quetiapine og vallergan og truxsal men det hjelper dårlig. Lurer på om jeg da kan ta neurontin, er det c-preparat?