Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2347
Hva er det? Altså at det er tobakk har jeg skjønt men hva menes det med at den er vasket? Jeg tenker det ikke er mulig å vaske tobakk fri for kjemikalier men ei på jobben mener den er 100% safe
Jeg finner ikke all verdens informasjon på det, men i bunn og grunn er det ikke igjen hva vi kaller ''tobakk'' når prosessen er ferdig, ut ifra hva jeg har skjønt. Det som er igjen er mikrokrystallinsk cellulose med nikotin.
Epok snus er en såkalt hvit tobakk https://www.snuslageret.no/products/epok-arctic-blue Om det de skriver stemmer vet jeg ikke. De vil jo selge og fremstå som et sunt tobakk alternativ
Noen som har en hvit snus som dem synes er digg?
Trådstarter
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Noen som har en hvit snus som dem synes er digg?
Vis hele sitatet...
Har snuset mye forskjellig opp gjennom, men epok intens slo meg helt i bakken! Jesus kristiansen for no snodige saker
Mange av vennene mine synes epok er sterkere enn vanlig snus. Jeg synes ikke det selv men jeg synes at den kan svi litt mer. Synes også at posen har en tendens til å falle ut av leppa
Snuser kun epok, begynnte med den da jeg slutta med sigg. Den svir mere enn vanlig snus i starten, men det gir seg etter en stund. I starten så ble huden under leppa også fucka, nesten sår. Det ga seg egså etter en stund. Har brukt epok i 1-2 år, og jeg synes den er best.
Har herved blitt avhengig av epok som favoritt snus nå. Ubehagelig i starten da den herjer en del mer enn vanlig snus synes jeg, men gikk fort over og nå er det ingenting som matcher den lenger.

Hvis butikken ikke har den går jeg til neste.

Er dette håpet om at det skulle være "sunnere" som skapte overgangen fra andre merker for min del
Har prøvd en del av smakene til Epok og må si det er den dårligste snusen jeg noen sinne har prøvd. Svak tobakk så kunne fint ha 2 stykker under leppa, ene typen (Enbär) kunne ha 1/3 poser revet opp i boksen. Eneste positive jeg kan si om dem er smaken. Mint svir litt, men ikke pga. tobakken.