Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2339
Har tatt min siste dose med ritalin idag

Men i går merket jeg en ny bivirkning jeg ikke har hatt før

Hodepine og slørete syn har jeg hatt siste tiden, men nå merker jeg også sitring i hodebunnen/frysninger samt litt prikking her og der i kroppen. som små nålstikk. småspasmer i ansiktet og muskelrykninger. skyldes dette overstimulering og vil det gå over av seg selv?

Angstfull som jeg er så tenkte jeg dette var sikkert angsten igjen så tok en vival men det hjalp ikke særlig

Vet ingen her er leger men jeg vil aller helst unngå legevakt. Men tanken slår meg om det er noe alvorlig jeg burde ta tak i.

Vurderer og poppe to vival til og legge meg , dette var ikke behagelig
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg er, som du selv sier, ingen lege, og heller ingen bruker av tabletter. Men for meg så virker det ikke som noen spesielt gjennomtenkt, eller bærekraftig idé å bytte ut en type piller med en annen. Heller mer tankeløst, enn noe annet.
Mlk
Trådstarter
38 3
forsåvidt rett det du sier

Burde kanskje bare ringe ned og høre evnt.. blir vel ikke mindre angst av og sitte og tenke på hva det kan være.

Akkurat som når man får et rush i hodet, og intens hodepine..


føler meg en smule teit som kommer ned for andre gang på 2 uker med bivirkninger
Ritalin for meg kan best beskrives slik: opp som en hjort, ned som en lort.
Spør legen om metamina istedet
Mlk
Trådstarter
38 3
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ritalin for meg kan best beskrives slik: opp som en hjort, ned som en lort.
Spør legen om metamina istedet
Vis hele sitatet...
Hear hear

Jeg tok jo tross ubehag fordi ubehage mellom dosene var så jævlige

Dritt preparat

Litt av årsaken til at jeg må av er for jeg synes det trigget mye russug. Tror ikke jeg er sterk nåkk nå og håndtere og kun ta det jeg er foreskrevet. Kan ikke tenke meg at metamina skal være bedre på den måten
Kan man søke om å få adderall i Norge som med metamina? Eller er begge deler dextroamfetamin?

Edit: Leste at det metamina skal kun være dextroamfetamin, mens adderall inneholder både levoamfetamin og dextroamfetamin. Må være mye bedre enn ritalin/metylfenidat. Det er jo trossalt ekte amfetamin i pilleform.
Sist endret av Mexxy; 4. mars 2014 kl. 08:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan søke om alle utenlandske medisiner gjennom godkjenningsforetak. I Kragerø produseres det "Rasemisk Amfetamin 5mg NAF" som ikke krever noe spessielt godkjenningsforetak. Denne inneholder 50/50 av dex- og levoamfetamin. Denne går også under samme blåresept paragrafer som ritaling og conserta.

Skal til legen neste uke for å høre om mulighet til å prøve denne, men er litt usikker på om han bare kan skrive det ut på samme forskrivningsrett som ritalin eller om han må søke på nytt :/ noen som vet??

Står også at jeg missbrukte hasj for 2 år siden i legejounalen min, måtte ta urinprøve for å få ritalin, lurer på om jeg må ta det på nytt neste uke??
Sitat av Sebbai Vis innlegg
Du kan søke om alle utenlandske medisiner gjennom godkjenningsforetak. I Kragerø produseres det "Rasemisk Amfetamin 5mg NAF" som ikke krever noe spessielt godkjenningsforetak. Denne inneholder 50/50 av dex- og levoamfetamin. Denne går også under samme blåresept paragrafer som ritaling og conserta.
Vis hele sitatet...
Da blir det helt likt adderall, bare at adderall er 30mg. Skal prøve å bli utredet for ADD. Sentralstimulernede hjelper meg mye. Må opp på grammet med god pepper for å bli rusa.