Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1740
Hei! For ikke mange uker siden gikk jeg til innkjøp av en ny pc.
Grunnet lang tid (5uker) ventetid på å kunne få delene montert av de ofesielle montørene på butikken, så lot jeg en selger der sette den sammen for samme pris på 2 dager. Delene ble levert og pcn ble bygget på butikken. (så de instalerte alt av drivere når jeg om for å hente den (De var forsinka).

Jeg har ikke lastet ned noe bilder, torrents eller besøkt noen "shady" nettsider. Kun lastet ned drivere og div. basic programmer.

For ikke mange dagene så startet pcn å skrive/ fylle ut settning i "skrivefelt", som f.eks når jeg trykker for å skrive nettadresser eller på google.
ordene som blir tastet er "sa han, lol". (+ idag kom det ett ord til).
Det er den samme settningen hver gang. Dette skjer på helt tilfeldige tidspunkter.

Er dette en keylogger? (Sett litt på nette og mange sier at det kan være det, men ordene endrer seg ikke, det er det samme hele tiden).

Har gjort søk med Avast, malwarebytes og TDSSKILLER. Alle kommer med 0.

Er dette ett virus? Kan de luringene ha instalert en keylogger for meg, eller er dette bare en random bug?
#1 En god regel er å alltid laste ned antivirus før du laster ned noe annet.
#2 Skjønner ikke helt problemstillingen din? kan det være vanlig auto-predict? Kan det være en exstension? Skjer dette bare på browseren eller på windows også?
auto fyller den dette i notepad.exe \ wordpad.exe \ winword.exe ? eller er det bare i nettleseren Crhome\ Firefox\ Opera \ Internett Explorer ?

Det høres for meg at du har fått aktivert en auto fulfør funksjon enten via et scrip eller add-on til nettleseren
Sitat av blitZz96 Vis innlegg
#1 En god regel er å alltid laste ned antivirus før du laster ned noe annet.
#2 Skjønner ikke helt problemstillingen din? kan det være vanlig auto-predict? Kan det være en exstension? Skjer dette bare på browseren eller på windows også?
Vis hele sitatet...
Kan hende han har antivirus program. Bare så du vet det kan det hende viruset er undetected
Slik at det ikke kan oppdages. Smarting
Sitat av Inspires Vis innlegg
Kan hende han har antivirus program. Bare så du vet det kan det hende viruset er undetected
Slik at det ikke kan oppdages. Smarting
Vis hele sitatet...
FUD's, yes.. I know, men gidder ikke skrive en bok heller da
Har du et tastatur med macro greier?
Har selv opplevd å leke rundt med tastaturet mitt, og trykket på en knapp som recordet hva jeg trykte på å lagde macroer, som eventuelt ble spilt av som endte opp med masse random tekst som ble pasta hvor nå enn jeg var eller drev med.