Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2859
først så har jeg ingen aning om hvor dette skal postes, så siden jeg skryter av produkter så fant jeg ut her kanskje er beste plassen..?

så on point, kom nylig over et produkt jeg føler slår hvilken som helst ketchup på alt jeg har prøvd den til så langt, fra burger og pølser til pommes frites og toast.

snakker om "heinz hot chili sauce". kjøpte den for å prøve da jeg liker sterke saker og har begynt å gå tom for hva som er på hyllene i norge, men ble veldig overraska over smaken. nå dette er laaaaangt fra en "hot sauce", så siden det er det det er merket som og grunnen til at jeg prøvde den så må jeg si det ikke akk var no høydare..

men.. det smakte som en ketchup med mer smak/fylde følte jeg, så har nå testa den på ting jeg vanligvis ville brukt ketchup på som erstatning (ikke en stor fan av ketchup, men f eks pølse, burger el toast uten ville blitt "feil"), og denne overgår langt på smak i hva enn jeg prøver der jeg erstatter ketchup med den så langt.

koster nok en del mer (husker ikke pris, men garantert dyrere enn idun ketchup f eks), men anbefales sterkt for dere som bruker ketchup så dere (forhåpentligvis) har en erstatning som hvertfall jeg synes er en perfekt erstatning for bedre smak og garantert vil bruke når jeg har gjester el bare når jeg føler jeg har råd til å skjemme bort meg selv! ^^

om noen har prøvd den og vil dele så settes det pris på ppå lik linje med folk som har egne erfaringer med mer smakfulle alternativer til ketchup :P

... og btw, kanskje på tide vi får opp et eget sted for mat osv på freak?
Jeg bruker Sriracha saus der andre kanskje ville brukt ketchup. Beste kondimentet noen sinne.
Bruker selv en del Sriracha.

Blander den ofte med hvitløksaus fra Heinz til feks pita. Kan kanskje fungere med vanlig ketchup for en liten sting I ketchupen?
R.i.p 23.04.2021
Pleier og kjøpe 1kg Idun ketchup ,så blander jeg i en liten flaske sriracha med 6 knuste hvitløksfeed og 2 habanero med en dæsj malt pepper og varmer opp ,for så og helle tilbake på flaskene. Slår aldri feil,smaker helt himmelsk på alt.
Sriracha fynker som ketchup, den chilisausegreia fra heinz er jo bare heinz ketchup med litt mer smell i
Pleier og kjøpe Emmy´s Choice Habaneros og Cayenne ketchup, etter min mening beste (spicy) sakene du får i norsk butikk. Holdbart.no sin nettbutikk pleier og ha billig, ellers koster de endel. Finnes på Jacobs og Meny i alle fall.