Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2996
Hører dette sammen ?

Har googlet og funnet noen som har hatt det flott med en slik kombinasjon, men det gjelder jo å ha tillitt, i tilegg kan berg- og dalbanetur mht. følelser gjøre det vanskelig. Og det er best for menn.

På cananbis har en del kanskje opplevd en nærmest dyrisk kåthet ? Dette kan minne litt om Den Neurosomatiske Kretsen, den femte krets i Timothy Learys bevissthetsmodell.

Hva med onani ? Tripper man alene kan denne mulighet være en bonus La oss si det er snakk om rundt 100 µg syre.

Hva med en dusj etterpå ? Hører det skal være interessant, og ikke minst en svømmetur, dog bør nedstigningen ha startet før du svømmer grunnet sikkerhet.
Sist endret av [protus]; 23. november 2014 kl. 20:49.
Nå har ikke jeg prøvd å ta en håndjager mens jeg har vært på tur, da jeg har samboer, men en dusj er absolutt behagelig og det er fint når man er to.
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Ja. Å trippe med noen du elsker i en komfortabel seng kan la deg erfare kjærlighet og menneskelige kontakt på et veldig intimit nivå. Hvis man er på et seksuelt nivå vil det være bidragsgivende til opplevelsen. Tanken på at vi alle kommer fra sex er spesielt å ha i hode når man blir tilfredsstilt. Jeg føler det er en loop. Når du har sex gjør du det som fikk deg til å eksistere. Det er en eldgammel tradisjon.

Det å tilbringe tid på psykedelika med en av det motsatte kjønn (eller samme kjønn for den del) hvor man er fokusert på å føle hverandres kropper. Vel.. Det er utrolig godt og skaper sterke minner. Prøv hvis du er heldig og har en jente i hjertet ditt som også blir med på ville eventyr.
Sist endret av Qon; 23. november 2014 kl. 21:34.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Orgasme på LSD er den deiligste følelsen jeg har hatt i hele mitt liv. Jeg var selv ikke kåt, men leste rundt på nettet at de anbefalte det. Så jeg tvang meg selv til å fappe, angrer ikke i det hele tatt.

Å dusje merket jeg ikke noe spesiellt av dog.
Sopp (om begge partene er tura, ellers funker det ikke. Og det må være en partner du er glad i).

Jeg hadde en kjæreste. Første gang vi lå sammen, så var vi begge tura på sopp (~300 flein fordelt på to). Vi gjorde dette flere ganger. Det knyttet oss sammen både fysisk og mentalt på en måte man ALDRI klarer i nykter tilstand.

Synd hun besøkte eks-kjæresten sin som lot henne ta en overdose.
En forfriskende dusj og rene klær er en nydelig synes jeg personlig.

Badet en gang i et tjern i valdress, lå på ryggen og så opp på himmelen. Vannet var over ørene og jeg hørte bare roen fra vannet, kroppen føltes vektløs, mens jeg stirret rett opp på himmelen og skyene som skapte figurer og motiver. Det var herlig.
Min beste opplevelse med sex og rus er defintivt 25c-nbome, og setter derfor en knapp på 2c-stoffer. 2C-B er jo kjent for den afrodisiakumfremkallende effekten. Også bekreftet av Alexander Shulgin, kjemikeren som fremstile det psykedelisk fenetylaminet. Personlig ville jeg dog valgt å gjøre dette når man er litt på vei ned. Å estimere nøyaktig tid kan jeg ikke da det kommer an på hvordan man tar stoffet, hvor mye, subjektive meninger, ulike reaksjoner på stoffet og så videre. Har for øvrig laget en egen tråd om sex og rusmidler her;
http://freak.no/forum/showthread.php?t=265441

Har en venninne som også står på det samme valget. Det er noe helt utrolig med den kombinasjonen. Man står i fare for å aldri forlate sengen.
Hvem faen er det som ligger å ronker når de tripper balle?
Høres bare trist ut.
Sist endret av eyecandy654; 27. november 2014 kl. 00:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hvem faen er det som ligger å ronker når de tripper balle?
Høres bare trist ut.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det etter peaken om du siktet til meg. Hvorfor skal dette være trist når det er normalt å runke? Hvorfor ikke gjøre det på psyk?