Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 607
Nå har det seg slik at min Rightclick sluttet å virke som den skulle. Jeg installerte nettop et Wacom tegnebrett og det virket fint. Etter en reboot sluttet RMB å virke. Jeg har prøvd å invertere RMB og LMB i mouse-settings, men da virker daværende LMB (rmb) heller ikke. Jeg har fjernet Wacom-brettet og medfølgende software, og tatt en reboot. Et annet problem som dukket opp samtidig, var at selv om Tab og Alt virket, får jeg ikke Tab+Alt-menyen ("hurtigsvitsj") frem. Er det noen som har hatt lignende problemer, og evt. vet hvordan man kan løse det? Jeg har prøvd å reinstallere drivere til musen flere ganger. Men derimot, rightclicken på Wacomtegnebrettet virker som den skal. Eller virket inntil jeg uninstalerte det.

Jeg regner med at problemet ligger i softwaren et sted, men jeg har fjernet driverne og forstår derfor ikke hvorfor den fortsatt skal være slem mot meg.

All hjelp og tips mottas med åpent hjerte, på forhånd tusen takk. Jeg begynner å bli sår i rumpen av dette problemet, går ikke an å gjøre noe fornuftig uten RMB.

Def:
*RMB = Right mousebutton
*LMB = Left mousebutton