Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 603
Jeg har i det siste hatt en del blandede erfaringer med forskjellige nettbutikker i forbindelse med innkjøp av datautstyr, lest en del guider og tilsvarende anmeldelser på feks. www.hardware.no, konklusjonen er at veldig ofte blir en ikke stort klokere på noe som helst. Men virker allikevel som det er en del useriøse og mindre store aktører som lokker med lave priser for å skvise seg inn på det allerede metta norske markedet for salg av slikt utstyr.

Jeg vil gjerne høre andres erfaringer med mindre kjente nettbutikker, butikker som komplett, mpx og elkjøp er store aktører som de fleste har et forhold til, det er ikke disse aktørene jeg er ute etter, men mindre aktører som prøver å komme seg inn i markedet. positive som negative erfaringer...