Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1827
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Er 25 år og har jobbet siden jeg var 16 år. Har en ganske god rådgiver jobb idag i finansbransjen uten bachelor som resten av de som jobber der med ganske god inntekt. Men jeg vil videre frem og vil ha en bachelor i administrasjon og ledelse.

Ser Kristiania tilbyr dette på deltid, noe som passer meg fint over nett.
Men, jeg er ikke spesielt god i matte.. Vil jeg få store problemer med å fullføre fag som Statistikk 1+2 og innføring i bedriftsøkonomi f.eks?

Kommer kun til å ta ett par fag om gangen så jeg kan konsentrere meg maks om disse samtidig som jeg jobber 100%
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg er ikke spesielt god i matte
Vis hele sitatet...
Vel, så bli god i matte da - det eneste som kreves er arbeid. Hvis du tror du mangler noe av forkunnskapen som trengs til statistikk-fagene, er du nødt til å hente inn igjen det. matematikk.net og khan academy er gode steder å begynne hvis du skal friske opp litt.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lor3ntz Vis innlegg
Vel, så bli god i matte da - det eneste som kreves er arbeid. Hvis du tror du mangler noe av forkunnskapen som trengs til statistikk-fagene, er du nødt til å hente inn igjen det. matematikk.net og khan academy er gode steder å begynne hvis du skal friske opp litt.
Vis hele sitatet...
Står ikke på læreviljen altså. Lurer bare på om det er fullt mulig å melde seg opp til disse to fagene, og lære seg det underveis med masse pugging. Eller om det krever masse forkunnskaper i matte, som typ R1 matte for å kunne forstå det.
Det ser ikke veldig komplisert ut, men er sikkert greit med mattekunnskaper tilsvarende p2 eller bedre på forhånd. Mitt tips er å gå gjennom alle bevis nøye, og hvis det er noe du ikke forstår med en gang, tar noen steg tilbake for å lære det som mangler.
Har ikke erfaring med akkurat Kristiania nettstudier, men jeg har god erfaring nettbasert læring. Om du føler at du mangler litt skills så finnes det enormt gode ressurser som lærer deg det du vil lære effektivt.

Kanskje du burde prøve deg på noen kurs på udemy.com, lynda.com, tutorialspoint.com eller coursera.org.

Om du tar litt matematikk og statistikk er du godt forberedt til studiet, men det er mye annet kult du kan lære og da.