Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4640
Jeg var litt usikker på om denne skulle postes under web-utvikling eller web-design, så om den er feilplassert så flytt den gjerne

Jeg er på jakt etter en person som kan gå igjennom nettsiden min og optimere/strukturere/rydde opp i kode, fikse et par småting i forhold til en accordion meny, automatisk størrelse kombinert med animasjon, at ting er responsivt, og et problem med at navbar forsvinner når man refresher siden.

95% av siden fungerer som den skal, det egentlig bare accordion menyen og navbaren som ikke fungerer 100%. Jeg er ikke på jakt etter en som kan "hacke til en løsning", det hadde jeg sikkert fått til selv. Jeg vil heller betale litt mer mot at det er en fyr som rydder og fikser i kode som kunne ha vært gjort på en bedre måte, og at ting generelt blir gjort på en "korrekt", hensiktsmessig, ryddig og strukturert måte.

Jeg har (med begrensede kunskaper) snekret sammen en landingsside, dette er en enkel onepage side med Bootstrap. Jeg er ikke særlig dreven på webprogrammering, men jeg har gjort mitt beste for å holde ting strukturert filmessig, og koden har garantert forbedringspotensiale.

Nettsiden består i hovedsak av én index.html, tre JS filer (en for generell funksjonalitet, en for nyhetsbrev og en for kontaktskjema), to PHP filer (nyhetsbrev/kontaktskjema), to CSS filer (main stylesheet og responsive overrides).

Er det noen som kan estimere en pris på dette (med forbehold om at det er hvitt arbeid)?
Sist endret av tøffeltassen; 12. juni 2017 kl. 20:33.
Anbefaler deg å linke til siden og heller få tilbake meldinger på ting som kunne blitt forbedret.
Sitat av ivarsu Vis innlegg
Anbefaler deg å linke til siden og heller få tilbakemeldinger på ting som kunne blitt forbedret.
Vis hele sitatet...
This, da kan jo kanskje folk gjøre det gratis for deg.

Jeg trenger penger og kunne gjerne gitt det et forsøk (feks ta en titt gratis, og så kan du betale det du synes jobben min er verdt etterpå). Det kommer helt an på hva slags nivå du er på. Skal jo godt gjøres at en landing page er veldig avansert.

Edit: Et mål kan jo være at du følger standarder, og at nettsiden loades raskere.
Sist endret av Chronic420; 13. juni 2017 kl. 11:45.