Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 860
Hei, jeg har da et icon på skrivebordet mitt som ikke forsvinner. Må bare være helt ærlig å si at jeg er en noob innen IT og annet som gjelder pc.

Bilde: http://gyazo.com/acc19d43f324acd29294bac609a07a37 Dette bilder viser hva som skjer hvis jeg prøve å slette dette.

Bilde: http://gyazo.com/f884a16effa87fe20f938044a4d834a6 Dette bildet viser ikonet som skaper "helvete" for meg.

Og hvis jeg skifter litt plasser på andre iconer på skrivebordet, og swiper uheldigvis over dette, slutter windows utforsker å virke.

Hadde vært kjekt hvis noen kunne hjelpe meg med dette problemet!
Får tanker om virus med tanke på hvordan den reagerer når du sveiper over den.
Jeg ville startet opp i sikkerhetsmodus og prøvd å fjerne den derfra.

Om du ikke vet hvordan du starter opp i sikkerhetsmodus: Start maskinen på nytt. I det den starter opp, så trykker du på F8 1 gang i sekundet frem til det kommer opp en meny. Velg så sikkerhetsmodus.
Sist endret av Fuzzybossen; 13. august 2013 kl. 00:17.
Trådstarter
10 0
Ok, takk for tipsen. skal prøve det!
Sitat av RonnSann Vis innlegg
Og hvis jeg skifter litt plasser på andre iconer på skrivebordet, og swiper uheldigvis over dette, slutter windows utforsker å virke.
Vis hele sitatet...
Det som skjer er at Windows utforsker (explorer.exe) prøver å hente ut informasjon om filen feks opprettet dato og filstørrelse. Sannsynligvis ligger den informasjonen feil eller er fysisk større enn den skal være, og det gjør at explorer kræsjer.

Jeg ville trykket på windowstast + R, skrevet inn cmd, skrevet inn cd Desktop, trykket enter, så skrevet del css_ (så trykker du på tab) og så trykket på enter.

Så skal den være borte.
Trådstarter
10 0
Sitat av meitemark Vis innlegg
Det som skjer er at Windows utforsker (explorer.exe) prøver å hente ut informasjon om filen feks opprettet dato og filstørrelse. Sannsynligvis ligger den informasjonen feil eller er fysisk større enn den skal være, og det gjør at explorer kræsjer.

Jeg ville trykket på windowstast + R, skrevet inn cmd, skrevet inn cd Desktop, trykket enter, så skrevet del css_ (så trykker du på tab) og så trykket på enter.

Så skal den være borte.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for hjelpe!

setter stor pris på det