Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 847
Hei, er ganske ny til cracking og driver og skall cracke skyrim. Men da jeg skall legge de 4 filene over til den andre mappen står det at det ikke er mer plass i mappen. Hjelp? Dårlig og rotete forklart men håper dere forstår.
Skriver på tlf så sorry for skriveleifer.

-spørsmåltegn?
Jeg regner med at du skal jo ikkje legge dem inn på CD/DVD'en, men i installasjons mappen på PCen.
Ja *titegn*
Cookie Monstah ^_^
har du nok plass på HDD (harddisk) da?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
ville prøvd og reinstalert først
Hvis du for error om at det ikkje er mer plass og du prøver å legge dem i installasjonsmappen til spillet, så kan dette komme av 2 ting, at du ikkje har skrivetillatelse til mappen, eller at det ikkje er mer ledi plass på partisjonen mappen ligger i.
Kanskje du må gjøre endringer på mappen slik at du har tillatelse til å skrive til den aktuelle mappen? Høyreklikk properties.....

ninjaed.. by 0xFF
Høyreklikk propherties og..? Er på tlf så får ikke gjort noe nå men vist noen kunne skrevet hvordan jeg kan legge over hadde det vert fint. ( i rekkefølge ) har 82gb plass igjen så tror ikke plass er problemet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Skriv akkurat hvilken melding du får opp, så skal du nok få hjelp fort!
Det er ikke plass til Skyrim_en. Du trenger ytterligere 20,34mb mer plass.

Edit: det står 0mb ledig av 15(mb?)
Du er definitivt på et lagrings medium som read-only permission som CD/DVD, minnekort som er satt i read-only state. Feilmeldingen er jo ganske klar.
Lol,wut? Er noob og skjønte ikke helt hva du mener? Skall jeg åpne/kjøre som admin?

Edit: ja meldinga er klar men hvordan kommer jeg videre? Må jo legge dem over.
Du legger filene i X:/Program Files(x86)/Skyrim/ osv?

Du skal ikke legge dem på "CDen".

Les readme/.nfo, der står det jo etter punkt og prikke. Spørs litt på hvilken release du har og.

EDIT: I følge den erroren du får, synes jeg det så ut som at du prøvde å legge den på CDen, hehe.
Sist endret av Bruskork1; 10. januar 2013 kl. 23:42.
Har razor1155 (eller noe slikt) sin torent. Vist det er en readme note med leser jeg den imorgen siden jeg er på tlf.

fikk det till nå, KAN ha prøvd og legge det i feil mappe .

Takker for dere som ville hjelpe. God helg

-Spørsmåltegn?