Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 763
Crysis 3! Soon noen som gleder seg ell? Syntes de har levert karakter 6 på alle spillene i serien crysis bortsett fra i enern så bugga hele spillet seg på siste boss :s litt irriterende...
Selvsagt gleder jeg meg. Jeg er den typen som elsker grafikk, og Crysis 3 ser jo ut til og KICKE ROMPE!!! når det gjelder grafikken. Har også alltid likt historien til Crysis, både 1, Warhead og 2. La oss håpe på det beste
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitter å venter på det. Bryr meg egentlig ikke om spillet, skal bare plage maskina mi mest mulig
Sist endret av CHillZoNE; 10. januar 2013 kl. 11:11.
Trådstarter
6 2
Jepp, de setter standard for grafikk liker story å game play.. skyte spill med litt ekstra power fet skifte mellom ailiens å humans gjør så spille heller ikke bare går i en bane
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Det blir sagt at crysis 3 smelter pcen din pga grafikk.
Ble ganske skuffa over Crysis når Crysis 2 kom. Crysis og Crysis Warhead hadde beste historien. Ble litt skuffa over at Crysis 2 inneholdt en helt annen type aliens enn i de første spillene, et helt annet miljø og gameplay. Mener de burde holdt seg til det som var.
Vel, jeg gleder meg til et spill med en noe futuristisk historie. Er litt lei av alt alt skal være akkurat dette året. Ble ikke positivt overrasket over multiplayeren på Crysis 2, så jeg tipper 3'ern også blir stående i hylla som et singleplayerspill, kun med tanke på å tyne pc-en min
Fikk prøvd det på spillexpo, og var sinnsykt fett. Blir garantert et kjøp.
Trådstarter
6 2
Hm.. jeg har ikke lest noe særlig om spillet.. pga vil bli overrasket.. men jeg trodde de skulle tilbake i tid jeg å ja crysis 1 mye fetere aliens! Men likte "boss" fights i 2