Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1078
Hallo jeg har nylig starta en SA-MP server.

Serveren dreier seg ut på "Real Life" Der du skal rollespille etter real life, du får deg jobb, og må kjøpe hus, og alt det der. Du kan til og med eie egen business.

noen simple commands

/me (text). /me brukes til og roleplaye, ganske viktig og bruke. f.eks /me knocking on window , hvis du skal roleplaye at du banker på et vindu på bilen, og hvis personen skal rulle ned vinduet skriver han, /me rolling down window .

/atalk (text) da sier du ifra til admins hvis du sitter fast eller har funnet en bug,

/newbie (text). her spør du om enkelte spørsmål som alle kan svare på, f.eks /newbie how to get a job .

/pm [id] (text). PM står for Private Message, hvis du skal sende noen en melding.

Når du joiner serveren får du en ID når du er på, hvis vi sier at du er id 6 da skriver han /pm 6 hallo .

det er "24/7" butikker rundt i vær by, der kan du kjøpe telefoner, kondomer,telefonbok, speedometer osv..

Noen jobber:

Trucker
Hore
Taxi
Mekaniker
Gun Dealer
Drug dealer
Car thief
osv..

Factions:

Los Santos Police Department ( L.S.P.D )

F.B.I

Los Santos Fire Department

og mange andre ting f.eks Mafia gjeng.

Hvis du ikke har San Andreas og SAMP så kan jeg sende dere noen downloads.

San andreas = http://isohunt.com/torrent_details/3...3/?tab=summary
SAMP = http://sa-mp.com/download.php

download SAMP 0.3e

også velger du location, Datamaskin/Data/ProgramFile(x86)/aw/GTA-Sanandreas

IP,en til serveren er: 46.9.177.109:7777

Takk for meg
Kjøpe speedometer? Hvorfor ikke bare ha det som standard?

Må nevne selv at jeg liker Mafia roleplay best da. Når man velger ut "Don-er" og lager familier. Samt har vanlige jobber osv.
Husker serveren ItalyMafia RP. Jeg satt eeevig på den serveren. Det var konge.
Sist endret av RydEN; 9. januar 2013 kl. 04:18.
Skal prøves ut, har spilt på samme Roleplay/Freeroam server i 3 år nå med mange hundre timer played, så vet godt hvordan alt fungerer med roleplay og organisasjoner, og samt det å være moderator.