Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3656
Noen som har gjort - evt har en guide? Googlet endel uten å finne noe som har virket nevneverdig..
Post bilder av den da, back to the future?

men fjerne operatørlås eller roote den ?
Mente selvsagt s4!

uhm, den falt i henda mine så jeg er den nye eiern. Men er sånn kode som man må dra fingrene over og sikkert mye anna stash, jeg vil gjennoprettefabrikkinnstillingene og få vekk alt personen som har hatt telefonen før meg har hatt på den..
Gjør det enkelt og gir deg et sitat. Resten klarer du selv.
To be able to go into recovery mode you have to do is turn off your Samsung Galaxy and then turn it back on while hold Power button, Home button and volume up button simultaneously.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Gjør det enkelt og gir deg et sitat. Resten klarer du selv.
Vis hele sitatet...
av en eller annen grunn er det ikke alle det funker på...
jeg ser den som stjålet jeg da, "ramlet i hendene mine..." håper eier har samsungs tracking system i gang

D
Hjelper ikke om den blir skrudd av eller gjenopprettet til fabrikkinnstillinger.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Hjelper ikke om den blir skrudd av eller gjenopprettet til fabrikkinnstillinger.
Vis hele sitatet...
Telefonen vil fortsatt huske skjermlåsen selv om den blir gjenopprettet?
Nei, den blir helt som ny.
dunno hva som er humor or not - noen som har noe metoder som faktisk fungerer?
Min fungerer, men du gjør det feil. Skru den av og så holder du inn hjem knapp, volum opp og av/på knappen fram til du ser Samsung logoen (ca 4 sek).
Om jeg gjør det du sier og slipper etter 4 sec når jeg ser logoen så starter den opp på vanlig måte her bare =/ Om jeg ikke slipper knappene etter 4 sec starter den ikke opp at all

Det trikset ditt funka ikke - ser og lignende triks som skal funka som det her:
This method is performed only when you do not have access to your phone menus. Basically, it is performed when your phone doesn't start up properly.
1. Ensure your Samsung Galaxy S4 is powered off, press and hold both Volume buttons, then quickly press and hold Power.
2. Keep holding all three buttons until you see the phone booted.
3. From the recovery screen, use the Volume Down button to command the selection to wipe data
4. Now, use the Home button to select the highlighted option. - See more at: http://www.thatnaijablog.com/2013/05....Y2gvXv03.dpuf

-- Funker ikke det heller. Noen som har noen andre ideer?
Prøv denne da (helt likt på alle Samsung Android mobiler).
http://axeetech.com/2013/05/13/how-t.../#.UfGmm405nNo
...En detalj eg muligens har glemt og nevne som eg ikke vet om har relevans - Det står ikke simkort i telefonen, har det noe å si?

Thank you kind sir, fixa det. - Hva er oddsen for at jeg kan bruke den her med tanke på at den hypotetisk falt ned i hånda mi?
Kommer helt an på om gamle eier har IMEI-nummeret til tlf, får h*n ikke skaffet dette vil vel S4'en din fungere normalt hele sin levetid. Blir IMEI sperret er tlf ubrukelig som tlf.
Sitat av hideout Vis innlegg
...En detalj eg muligens har glemt og nevne som eg ikke vet om har relevans - Det står ikke simkort i telefonen, har det noe å si?

Thank you kind sir, fixa det. - Hva er oddsen for at jeg kan bruke den her med tanke på at den hypotetisk falt ned i hånda mi?
Vis hele sitatet...
Om eieren melder telefonen stjålet (med IMEI nummer) er det en smal sak for politiet å se at du har den. Om de faktisk prioriterer tyveri av 1 telefon fra en privatperson er en annen sak. Men, om du driver med andre lyssky aktiviteter og risikerer at politiet er interessert i deg av andre grunner, tror jeg ikke en stjålet telefon slår ut i særlig positiv grad.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Om eieren melder telefonen stjålet (med IMEI nummer) er det en smal sak for politiet å se at du har den. Om de faktisk prioriterer tyveri av 1 telefon fra en privatperson er en annen sak. Men, om du driver med andre lyssky aktiviteter og risikerer at politiet er interessert i deg av andre grunner, tror jeg ikke en stjålet telefon slår ut i særlig positiv grad.
Vis hele sitatet...

Vil jo aldri slå ut positivt for en selv så meget kristen person som jeg er om jeg blir tatt med en stjålet telefon. Forøvrig så ser jeg poenget ditt, ville bare være smartass og utlyse mitt syn.
Jeg kan ikke akkurat gå rundt og fundere på om alt jeg ser på finn.no kan være stjelt eller ikke - om den sku vært stjelt så er det selvsagt uten min kunnskap og jeg mister telefonen. Særs tvilsomt at politiet gjør noe slike saker, men det er vel mer sansynlig at personen melder den stjelt med IMEI nr så den blir ubrukelig. Hakke testa den som noe annet enn en datamaskin enda så i dunno