Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 967
har kommet over flere internett sider i dag som det dtår Hacked by LeoHaxor404 , noen som vet noe om dette ?
Googlet det, virket som det var en del kristne sider som var angrepet eller noe sånt?
Trådstarter
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Googlet det, virket som det var en del kristne sider som var angrepet eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
det vet jeg ikke , var inne på noen .no sider som selger kosttilskudd osv og så googlet jeg det selv
Virker jævla random at en palestinsk hacktivist velger å fucke med norske kosttilskudd sider?
Trådstarter
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Virker jævla random at en palestinsk hacktivist velger å fucke med norske kosttilskudd sider?
Vis hele sitatet...
derfor det var rart.. trudde først at jeg hadde fått virus på datamaskinen
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av EpicHaxxor Vis innlegg
Hallo Admin, I Was Safe Your Site From Attacker
Please Fix Your Week Security !!!
I Will Back Soon, When Your Site Has Done To Fixed !!!
Vis hele sitatet...
RIP english?
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Virker jævla random at en palestinsk hacktivist velger å fucke med norske kosttilskudd sider?
Vis hele sitatet...
Saken er at haugevis av sider kjører de samme systemene, alt "hackeren" trenger å gjøre er å finne et hull, så google eller på andre måter søke opp sider som kjører den versjonen av et script, auto-"hacke" det med et program og slenge ut hva nå en slags vås de mener de står for. Dette er script-kiddies og ikke hackere. Det er selvfølgelig et poeng at de som setter opp nettsidene behandler web som skrevet i stein og ikke som programvare, noe det faktisk er, og må oppdateres som om det var det.

Bombasa: Skrekk og gru den dagen script-kiddiene lærer seg ekte engelsk og kan gjøre seg forstått.
Sist endret av meitemark; 17. juli 2013 kl. 01:01.