Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1277
Prøver å finne et program som lar meg sende keylogger til et offer. Har funnet en del som koster penger, og jeg betaler gjerne for å få et fungerende program. Kom over et program som heter Perfect Keylogger (http://www.blazingtools.com/bpk.html). Står der at dersom jeg kjøper full versjon er den undetected. Kan jeg stole på dette, at anti virus ikke plukker den opp?

I tillegg står det på den pakken jeg vil kjøpe for rundt 50 dollar at det er 1 lisens. Betyr dette at jeg bare kan sende keyloggeren til ett offer?

Takk.
Det står i vilkårene for lisensen du kjøper. Noen lisenser gjelder pr person, noen pr installasjon.
En lisens betyr at du får ha overvåkningsprogrammet på en PC, du kan sende til så mange du vil.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Når det gjelder dette "undetectable"-snakket tror jeg det er trygt å si du kan ta det med en nokså stor klype salt. Det skal ikke ta de fleste antimalware-programmer så lang tid å få en definisjon/signatur på akkurat den versjonen.
Sist endret av robhol; 21. august 2009 kl. 16:33.
Og det skal mye til for at noen (Ihvertfall folk fra nFF) aksepterer en fil som KAN være keylogger.

Garanterer at du får problemer med å sende folk keyloggern Om de ikke er dumme da, selvsagt.
Sist endret av VLK; 21. august 2009 kl. 16:36.
Trådstarter
12 1
"Unfortunately, some antiviruses or antispyware programs detect and even corrupt Perfect Keylogger without any notices"

Så kan jeg her likevel regne med at de fleste antivirus vil detecte denne keyloggeren hvis jeg sender den til noen? Er det såpass mange som vil plukke det opp som et virus at det er bortkastede penger?
Ardamax Keylogger... "the one"...

Lar deg attache til email og slikt, når offeret åpner emailn starter den umiddelbart...

Du kan velge om den skal vises i programfiler mappen, prosess listen, "avinstaller listen"...
Sånn at du må ha en spesiell hotkey rekke for å åpne den...
F.eks " CTRL+F+T+E"...

Bare søk Ardamax eller Ardamax Keylogger på google.
Trådstarter
12 1
Har sett litt på den ja, men ser ut som hver eneste anti virus plukker den opp uten problemer.
Sitat av chr1s Vis innlegg
Har sett litt på den ja, men ser ut som hver eneste anti virus plukker den opp uten problemer.
Vis hele sitatet...
Dude, alle keyloggere blir oppdaget som et virus...

Thats the point, vist du sender den til andre vil den oppdages... helloo?

Hva er et virusprogram sin oppgave? Varsle evnt. fjerne trojanere, virus og keyloggere...
Ardamax er en keylogger, ikke et virus, men den blir mest sannsynlig oppdaget som enten keylogger eller trojaner.
Trådstarter
12 1
Hele poenget er jo å installere den uten at mottaker oppdager at det er en keylogger.. finnes da slike keyloggere som er undetected av anti virus?
Sitat av chr1s Vis innlegg
Hele poenget er jo å installere den uten at mottaker oppdager at det er en keylogger.. finnes da slike keyloggere som er undetected av anti virus?
Vis hele sitatet...
Vis du har tilgang til offerets pc er det enklest
Sitat av chr1s Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Spytector is the ultimate invisible and undetectable keylogger (spy) software
Vis hele sitatet...
Skulle vel funke, men ville ikke håpet for mye.