Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 969
Skulle hatt litt hjelp til og velge meg en ny laptop jeg...

Jeg skal begynne og se litt rundt på nettsider nå men jeg har bare et par kriterier egentlig , men er ikke oppdatert på hva som er nye og gamle komponenter lengre så tenkte kanskje noen freakere kunne hjelpe meg med dette ?

Kriteriene mine er :

Må være Asus
Intel i7 prosessor
maks pris rundt 10 000
Ikke en Asus modell som er på vei ut av produksjon osv, må være med nyere komponenter .

takk på forhånd for svar
Er det lov å spørre hvorfor det MÅ være Asus?
Trådstarter
30 0
såklart er det lov og spørre , hehe.

Jeg har vel egentlig bare funnet ut at jeg liker dette merket bedre en mange andre, har hatt en del forskjellige merker og Asus er det jeg har vært mest fornøyd med.
men såklart er andre muligheter velkommen her også
http://www.prisjakt.no/category.php?...s=l=s228716726

Er nok laptopene i G serien du bør velge(hvis det er gaming laptopen er for:P)
Sist endret av tvi016; 24. juli 2015 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
30 0
satt og leste litt på Asus N76VB som Asus opplyser på sine nettsider er 5. gen prosessor, men den finner jeg ikke til salgs noe sted så finner ikke ut prisen på den.

skal sjekke linken din nå Tvi