Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3440
Hei!

(Måtte lage ny bruker forresten...)

Fikk veldig lyst på å reise til utlandet i sommer.
Det finnes mye billige pakkereiser/restplasser på finn.no, noen som har erfaringer med dette?

Noe jeg savner er en stekende sol, fine strender med masse damer, og gode barer!
Det kan egentlig være hvor som helst, men helst en billig reise/bosted som ikke er langt unna en strand, barer, og alkohol
Kan gjerne bo i et rottehus hvis det koster minst, gir egentlig faen :P

Kan reise når som helst og en eller 2 uke/r
Cannabis "vennlig" land hadde også vært flott, men ingen krav.

Krav:
Seng, toalett, billig alkohol

LAVT BUDSJETT.


Noen som har noen tips?
Setter veldig pris på alle svar.

Edit: Ung alder, men det skjønte dere vel fra før
Sist endret av Drafkelt; 28. februar 2015 kl. 01:34.
Sardinia. Vil ikke brytte noen forum regler men kan si så mye at diverse narkotika er det lett mulig å få billigt er det å btw
Asia blir fort billig når du reiser over litt tid. Er du ikke så nøye på det, får du seng til 50-lappen uten å bo de verste stedene. 12 netter blir da 600 kr i overnatting, så drikker du umulig for mer enn en 1000 lapp, og spiser for en annen tusing. Tur/retur BKK fra OSL er 4-5k med Norwegian i sommermånedene. Du får mer andre ord en varm fylleferie for 7k i to uker.

Reiser du en uke, blir det derimot for dyrt. Ta Portugal for eksempel. OSL-LIS fåes vel til en 1500, så regner du en 1500 i overnatting, og en tusenlapp i drikke og mat.
Reis til Korfu, Kavos i Hellas.

De er ikke så streng på cannabis i Hellas. I tillegg er dette en partyby uten like.
Jeg var her ifjor. Meg og en kompis hadde bestilt 2 uker sydentur, uten noen særlige forhåpninger, visste ingenting om stedet. Det er party 24/7, men om du har leilighet/hotell litt utenfor "stripen" kan du bare rusle hjem og evt ta en stille kveld om du ønsker det.

Det er også laget et eget TV show i England herfra... "What happens in Kavos". Du kan sjekke det ut på youtube. Men det er ganske disgusting da de generelt sett bare lyser opp de negative sidene.
Men det er billig, varmt, liberalt.
Trådstarter
2 0
Takk for mange gode anbefalinger!
Skal se på de og vurdere.
Sitat av nikita Vis innlegg
Asia blir fort billig når du reiser over litt tid. Er du ikke så nøye på det, får du seng til 50-lappen uten å bo de verste stedene. 12 netter blir da 600 kr i overnatting, så drikker du umulig for mer enn en 1000 lapp, og spiser for en annen tusing. Tur/retur BKK fra OSL er 4-5k med Norwegian i sommermånedene. Du får mer andre ord en varm fylleferie for 7k i to uker.
drikke og mat.
Vis hele sitatet...
Thailand er billig det, men mat og drikke i to uker, for 2k? Det er vel litt vel optimistisk.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Reis til Korfu, Kavos i Hellas.

De er ikke så streng på cannabis i Hellas. I tillegg er dette en partyby uten like.
Jeg var her ifjor. Meg og en kompis hadde bestilt 2 uker sydentur, uten noen særlige forhåpninger, visste ingenting om stedet. Det er party 24/7, men om du har leilighet/hotell litt utenfor "stripen" kan du bare rusle hjem og evt ta en stille kveld om du ønsker det.

Det er også laget et eget TV show i England herfra... "What happens in Kavos". Du kan sjekke det ut på youtube. Men det er ganske disgusting da de generelt sett bare lyser opp de negative sidene.
Men det er billig, varmt, liberalt.
Vis hele sitatet...

Hellas er ikke et land du ønsker å benytte cannabis eller noen andre former for droger. Selv om det i "partybyer" er endel droger så er straffen beinhard om du skulle råke ut for razzia eller bli busta på annen måte.

Selv besittelse av små mengder har langt straff og fengslene er ikke akkurat slik vi er vant med fra Halden fengsel.

Er du i Hellas kos deg på fylla. Evt. om du må ta noe så vurder RC som du vet ikke dukker opp på tester.
Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Thailand er billig det, men mat og drikke i to uker, for 2k? Det er vel litt vel optimistisk.
Vis hele sitatet...
Alldeles ikke. Er du villig til å bo for 50 lapp om dagen, tenker jeg du er villig til å spise streetfood og supermarkedmat i to uker. Alkohol er grisebillig.
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:18.
Alkohol er grisebillig på filippinene også... ca 10kr for ei flaske øl ute på byen, 5kr om du kjøper på butikk Får også helflaske rom av den lokale sorten til ca 13-15 kr..
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Barcelona. Får fort billige billetter med Norwegian. Airbnb finner du billig overnatting. Generelt er det ganske billig i Spania for tiden, selv om kronefallet nok gir litt utslag. Billig alkohol på butikken og avkriminalisert å røyke på cannabisklubbene (du må nok finne noen som kan "verve" deg, eller så kan jeg se om jeg kan være litt behjelpelig hvis det ikke bryter med forumreglementet.)

Det er dog ikke så utrolig varmt der enda, men mye varmere enn her i Norge.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har selv vært på "øko trip" til Bulgaria , Sunny Beach tidligere. Finner reiser dit til ca5000 for en uke på ok hotell. Billig drikke, fine strender og masse damer
Litt usikker med tanke på visse ønskelige kriterier du spør etter da jeg ikke er borti slikt selv.

Uten om det så spør du etter restplassturer via finn.no. Har brukt dette flere ganger , å det funker fjell! Alt etter hvilket reisebyrå du får turen gjennom, så kjører dem deg uansett til minst "minstestandard" på deres hoteller. Er du veldig heldig så får du fort meget pene hoteller!