Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 772
Hei, i november ville jeg oppgradere mitt gamle gtx 550 til et nyere og bedre kort i og med at det begynte å blir gammelt og jeg begynte å spille spill som trengte høyere FPS en mitt 550 kunne tilby, men da jeg fikk det virket det ikke grunnet dårlig strømforsyning, men selv etter den var skiftet virket det ikke, jeg sendte også kortet inn til komplett's support men de testet kortet "OK"
Jeg har i etterkant prøvd å flashe bios osv. uten hell, er det noen her som kan hjelpe meg? Jeg sitter nå med et kort verdt nesten 4000 uten utbytte og uten at komplett vil ta det tilbake og tilbakebetale pengene mine.
Her er link til PC Speccs, eneste forandring gjordt er strømforsyning som jeg skriver over linken.

Silver power 600W SP-600A2C
https://www.komplett.no/product/741860#!tab:extra
Har du forsøkt å oppdatere drivere? Bare som en første sjekk
Moboet ditt er ?
Er PCI-Express 3.0 bakoverkompatibel med PCI-Express 1.0?

NVM. jeg som rota fælt når jeg leste specs`a på Komplett.

Men når du sier du har skifta strømforsyninga, er det da FRA 600, eller TIL 600? synes det høres litt i minste laget ut?
Sist endret av Eyeamare; 3. februar 2015 kl. 18:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Moboet mitt er IPISB-CH2

Har oppdatert, fabrikkinnstillt og prøvd det meste :/